Hockey

In hockey toch ook?
Doel is kleiner, ja oké, maar zoveel voetballers kunnen niet van 75m direct die bal in de goal trappen (een hoop kan zelfs geen vrije trappen in het doelkader mikken). Er zijn ook nog verdedigers ginder, tenzij een ultieme hoekschop, maar dan heb je nu ook al soms een keeper die meegaat koppen.

Alles op alles zetten in de aanval met een aanvaller / AM meer in de slotminuten en een of twee verdedigers achteraan zetten in goal :tongue:.
Zou eerder een goede tactiek kunnen zijn voor grote ploegen, die verrassend een goal achterstaan tegen een kleine ploeg in het slot.
Omgekeerd is dat quasi een zekere goal zonder keeper.
Nee je kan alleen scoren vanuit de cirkel

Bal mag idd niet naar het gezicht komen. Als ex-hockeyspeler kan ik bevestigen dat zo'n hockeybal eigenlijk bijna een steen is... Ik heb het helaas eens gemaakt dat ik een bal hard aangeschoten kreeg op mijn enkel waardoor ik zeker 6 weken niet deftig kon spelen en de eerste paar weken best veel pijn had.

Zoals hier boven ook vermeldt: langeafstandsschoten zijn idd legit levensgevaarlijk. Die bal is zo hard als iets en als je die met een rotvaart in je gezicht krijgt dan is dat heel veel schade en miserie.

Goeie prestatie van de Panthers gisteren door te winnen van Duisland en tweede te worden in hun groep. De finale halen ligt nu zeker binnen de mogelijkheden.

Onkarakteristiek slechte match van onze hockeymannen. Zou toch echt bijzonder slecht zijn moesten ze als titelverdediger zonder medaille terug naar huis moeten keren.

Ai, dit is boeken toe vrees ik.

Terug
Bovenaan