Hockey

Ik vraag mij af of ze daar dan echt niemand hebben die groter is om in de goal te staan in België. Zet daar eens één in van 1m90 ipv 1m60

Die shoot-outs heb je toch precies veel meer kans als ge uw kont naar de keeper draait en dan een kant kiest?

Geen idee waarom ze dat niet allemaal doen

Tja... net zoals tegen China, het is alsof we niet weten hoe we dit moeten doen. Weinig overtuiging. Pijnlijk hockeytoernooi voor ons land op deze manier natuurlijk.

Ik snap oprecht niet hoe je na China opnieuw zonder plan precies aan de shootouts begint. Natuurlijk kan je daar niet opeens van de ene op de andere dag een topper in worden, maar zomaar wat zwakjes op doel schieten terwijl zowel China als Argentinië eigenlijk bijna elke keer hetzelfde doen, namelijk zich met de rug naar de keeper draaien. Het ligt niet alleen aan de keeper hé, we maken er gewoon ook te weinig. En heel de wedstrijd waren de Panthers vandaag aanvallend totaal onmondig.

Ten onder gegaan aan de stress zal er ook wel mee te maken hebben zeker. Zeer jammer dit. En natuurlijk hebben de Lions nog harder gefaald, maar dit is ook een teleurstelling.

Terug
Bovenaan