Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geachte Itsme Gebruiker,
Vanwege de nieuwe veiligheidsupdate dient iedere ItsMe gebruiker zijn/haar account z.s.m. te valideren.
Wij zijn bang dat de beveiliging van u account hiermee gevaar loopt. Deze versie voldoet aan de nieuwste soort technologie om gegevens van gebruikers anoniem te houden en betaal gemak te verbeteren. Itsme gebruikers dienen hun rekening opnieuw te koppelen aan het account wat geregistreerd staat in onze database. Wij vragen u meteen te bewerkstelligen om uw huidige account gekoppeld aan emailadres: [email protected] te behouden
U kunt dit gemakkelijk doen via: Itsme®-app Update
Dank voor uw medewerking
Fijne dag,
Het itsme team

Woehoo …… een elektrische fiets gewonnen bij Decathlon gratis voor niks
wel raar e-mailadres dat ze gebruiken Decathlon; <[email protected]>
Die heb ik ook al gehad: aan de telefoon boden ze korting aan, en die zou permanent zijn.Gisteren telefoon van een onbekend nummer.
Ik neem dat nooit meer op maar gisteren kreeg de nieuwsgierigheid de bovenhand. 't Was iemand van Proximus. Ze hadden adviseurs in de buurt lopen die vrijblijvend eens zouden langskomen. Geen idee waarom die anoniem zouden bellen.
Toen vroegen ze mij of er ooit al eens iemand langs geweest was. Ik zei dat ik familie heb die bij Proximus werkt. Die sloot meteen het gesprek af.
Geen idee of dit scam is, maar it smells fishy.

Een permanente korting voor 6 maand hé.Die heb ik ook al gehad: aan de telefoon boden ze korting aan, en die zou permanent zijn.
Toen de man aan huis kwam en alles begon uit te leggen bevestigde die dat de korting permanent was. Toen ik in zijn brochures wees naar de clausule dat de korting voor 6 maanden gold moest hij toegeven dat die niet permanent was, en heb ik hem buitengesmeten.
Veel geluk gehad, ik was daar bijna gescamd toen.![]()

--
GOOD NEWS,
I LOUIS DEJOY Director general of United States Postal Service, Postal service company (USPS) We have been waiting for you to contact us for your parcel that was registered with us by IMF for shipment to your residential address. We thought that the sender gave you our contact details. It may be interesting to you to know that a letter is also attached to your parcel,
However, we cannot quote the content to you via email for security reasons. We understand that the content of your parcel itself is a money order worth
(USD200,000.00 US Dollars), in two(2)envelop That is a total of (USD400,000,00).
Text or call me urgently to my number (+1-209 317-3119) or contact Douglas Tulino who is the Deputy Postmaster on his email below with your address full name and phone number ([email protected])
Yours Faithfully,
LOUIS DEJOY
Director General of United States Postal Service Office
![]()
Beste
Je vindt je nieuwe factuur/creditnota als bijlage.
Je factuur meteen betalen?
o Via de betaalknop in onze klantenzone. o Via de QR code op de factuur. Open jouw bank-app en scan deze code. Opgelet: deze QR code werkt niet via Payconiq by Bancontact! o Via overschrijving.
Heb je nog geen domiciliëring en wens je een domiciliëring in de toekomst?
Klik hier om je domiciliëring aan te vragen
Wens je jouw facturen voortaan via de gratis dienst Doccle te ontvangen, betalen en archiveren?
o Registreer of meld je aan op Doccle. ( www.doccle.be ) o Verbind je Doccle-account met De Watergroep. o Op de factuur als bijlage kan je in de rechterbovenhoek je klantrekening en toegangscode terugvinden. o Klaar! Je ontvangt, archiveert en betaalt jouw waterfacturen voortaan eenvoudig in Doccle via je laptop, pc, smartphone of tablet!
Klik hier als je hulp nodig hebt bij het lezen van je factuur.
Met vriendelijke groeten
De Watergroep
De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien je de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden. Indien je niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, word je verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.
Ik word al wekenlang bestookt met telefoontjes; de ene keer uit Antwerpen, dan uit Wallonië, het VK, dan weer uit Nederland. Ik blokkeer de nummers wel met truecaller, maar toch blijven ze pogingen doen mij te bellen omdat ik nadien een sms aankrijg hierover.
Rijst bij mij elke keer weer de vraag: hoe komen die toch aan mijn nummer?!