Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook gedaan.Allez, toch ook een itsme smsje gehad dat mijn account gaat geblokkeerd worden.
Zal het maar doen zeker? en direct ook heel de zichtrekening afstaan? zo moet dat tegenwoordig dacht ik.
Heb ik ook gedaan.
Geld < ambetante sms'n.
Helaas. Zo werkt het natuurlijk overal. Er zal wel eens iemand intrappen en tegen dan hebben ze daar al een stel nieuwe accounts gemaakt.@Green Mamba Helaas doen ze niet veel met die reports, want hij deed (nog) niets verkeerd.

Die sturen gewoon naar elk mogelijk bestaand nummer zeker?Mijn zoon kreeg op zijn nieuw nummer van 2 dagen oud al een sms dat zijn Itsme geblokkeerd was.
Dat moet toch een record zijn? Hoe snel geraken ze aan je nummer?
een nieuw nummer is ook niet perse echt nieuw. Dat kan evengoed een nummer zijn van iemand die zijn nummer heeft opgezegd en nu hergebruikt kan worden. Kan nog wel voor andere rare zaken zorgen, bijv. met Whatsapp: https://faq.whatsapp.com/general/ac...our-phone-number-already-in-whatsapp/?lang=nlMijn zoon kreeg op zijn nieuw nummer van 2 dagen oud al een sms dat zijn Itsme geblokkeerd was.
Dat moet toch een record zijn? Hoe snel geraken ze aan je nummer?
Daar had ik ook aan gedacht, maar buiten die sms heeft hij nergens iets binnen gekregen dat niet voor hem bestemd was. En hij whatsapp gebruikt.een nieuw nummer is ook niet perse echt nieuw. Dat kan evengoed een nummer zijn van iemand die zijn nummer heeft opgezegd en nu hergebruikt kan worden. Kan nog wel voor andere rare zaken zorgen, bijv. met Whatsapp: https://faq.whatsapp.com/general/ac...our-phone-number-already-in-whatsapp/?lang=nl
Ik denk het niet, hier in de familie 5 nummers waar nog nooit zo een bericht op toegekomen is.Die sturen gewoon naar elk mogelijk bestaand nummer zeker?
) from Windows cleaning service.
"my iebox" <[email protected]>
![]()
© Copyright 2021
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een nieuw bericht ontvangen betreft:
Informatie over uw COVID 19 Vaccin.
Lees uw bericht hier
Hoogachtend,
Herman van Eeckhout