Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice tryIs het waar dat sindskort BG de feature heeft dat je uw wachtwoord niet kan typen in een forumpost, om scammers tegen te gaan?
Als ik mijn paswoord intyp, worden het asterisks. Kijk maar: ************
Is dat bij jullie ook zo?
.Ik krijg als wachtwoord het volgende: Dacht je nu echt dat ik mijn wachtwoord hier zou tonen?Is het waar dat sindskort BG de feature heeft dat je uw wachtwoord niet kan typen in een forumpost, om scammers tegen te gaan?
Als ik mijn paswoord intyp, worden het asterisks. Kijk maar: ************
Is dat bij jullie ook zo?

Is dat de scam die je hebt gekregen? Of wat is de relevantie in deze thread?Ik ben de Kevin en ik ben een dolfijn![]()
Sloeg op de vorige postIs dat de scam die je hebt gekregen? Of wat is de relevantie in deze thread?

Your MetaMask wallet wil be suspended!Dear Meta customer, Our system has shown that your MetaMask Wallet has not yet been KYC verified. This verification can be done easily with the below displayed connection. Due to the recently update of NFT's, all unverified accounts will be suspended on: Sun,02,Jan,2022. We're sorry for any inconvenience we cause. Visit our website to start the security procedure: metamask.io/wallet-identification, Please keep in mind that our intention is to keep our customers safe and happy. Thank you for your understanding. The MetaMask Team |
Ik stuur wel een busje langs dat het bij jou komt halenWat is dat op 2dehands eigenlijk met al die fake accounts.
Enfin, op het eerste zicht lijken ze legitiem (de accounts op zich).
Maar mijn mailbox steekt dan vol met verschillende profielen die exact hetzelfde zeggen
"Hallo Kjell, ik wil het wel kopen voor 20 euro"
Ik bied 30 euro meer.
). Ook belangrijke sites zoals PP, bol, amazon .. daar geraakten ze dus niet in. Enige vervelende shit was dat véél van mijn accounts plots gelocked waren wegens te veel foute inlogpogingen.