Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een sexy perverte morele freak blijkbaar... ( 20 exact dezelfde mails gekregen de afgelopen 3 dagen)
Jammer dag ik niet kan antwoorden op hun mail, ik ben wel benieuwd naar het filmpje... Ik zou het op mijn onlyfans willen zetten![]()
Het was lang geleden, maar heb de afgelopen week op 2 verschillende mail adressen een gelijkaardig bericht gekregen als de 2 bovenstaande.Dju toch. Betrapt!
![]()
Waterdicht.“Maar nee, zo gek is dat niet.”
Die wordt niet alleen meegenomen maar ook genomen!
Jullie weten meer ..Als het te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook,
Aub het vervolg hier posten maar ik vrees dat iemand ernstig zijn gat gaat verbranden…

![]()
Foto's van de influencer in kwestie laten ons de situatie beter inschatten![]()

Juist telefoon van een vreemde nr ergens in Duitsland. Ik neem op , persoon in gebroken Engels die zei dat m'n laptop in gevaar was en dat hij me door een korte uitleg via de laptop wel ging verder helpen. Ik zeg dat ik em niet versta , doet z'n heel verhaal nog eens , bla bla bla
<knip>
Blijkbaar zit onze vaste nummer in een loop bij Jerry from Microsoft. Echt elke fucking dag zo'n Indiër die Jerry heeft. Populaire naam daar zo blijkt. Nu eens dichtgelegd met "thank you, come again". Benieuwd wat er morgen mis is met mijn pc.
.Mijn vrouw heeft zo ook eens berichten gehad, altijd zo vrij algemeen. Als je daar dan op antwoordt "ah is het Jos?" dan zeggen ze gewoon ja en begint het gesprek dat ze iets nodig hebben. Bij mijn vrouw dacht ze dat het haar bazin was, maar de slimmerik had zijn WhatsApp foto laten staan en het was een zwarte man.
Tegenwoordig zijn ze toch snel met alles weg he. Onze baby moet pas in augustus geboren worden en het kan me nu al WhatsApp-en.

| ||||||||||||||||
|
Mocht er een nagel op mijn flieter groeien zou ik mijn geld houden voor de dokter zelle.Flauw
![]()
En daarnet ook nog van het email adres [email protected]
Beste klant,
Op 18 maart 2022 heeft de Belgische ministerraad een nieuw ontwerp van koninklijk besluit goedgekeurd dat voorziet in een voorlopige verlaging van het btw-tarief op elektriciteit, gas en warmte die via warmtenetten aan residentiële aansluitingen worden geleverd.
Naar aanleiding van deze recente herzieningen van het BTW-tarief voor energie, kunnen uw energiefacturen worden herzien om rekening te houden met het nieuwe BTW-tarief.
Bent u btw-plichtig en bestaat uw bedrijfsactiviteit uit het leveren van aardgas en warmte, dan hebt u bovendien het recht om eerdere facturen te laten herberekenen om van ons, uw energieleverancier, een toegestane terugbetaling te verkrijgen.
Om uw facturen te laten herberekenen en uw terugbetaling te laten verwerken,
>> klikt u hier
Hoewel wij en de regering ons blijven inzetten om samen te werken om de hoge nergieprijzen te verlagen, verzoeken wij u onze hartelijke dank te aanvaarden.Fijne dag nog
Je ENGIE Team
© 2022 Electrabel nv, alle rechten voorbehouden
Geachte Meneer/Mevrouw, U heeft een nieuw document ontvangen in mypension.be.Het gaat om een overzicht van uw aanvullen pensioen. Heeft u het document al gelezen? Dan hoeft u niet meer te doen. Heeft u het nog niet gelezen? dan kunt u zich aanmelden op mypension.be ( https://www.extrapensionn.com/ ) 1. De tab selecteren 2. Bovenaan rechtklikken 3. Vink " Mijn documenten" aan. Dit is automatisch genegeerd bericht van mypension.be aan [email protected] |