GETHEZ
Well-known member
Pow lies op uw dak jaAh oei. Ze kenden helemaal niemand die Makila noemt.![]()
Swat team
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pow lies op uw dak jaAh oei. Ze kenden helemaal niemand die Makila noemt.![]()
Ik merk ook wel op: Ze is 28 jaar oud en ze heeft een hondje van 11 jaar. 28 - 11 jaar = ... Ze is duidelijk door omstandigheden door haar ouders op haar 18de verjaardag het huis uitgegooid of ze is het zelf afgetrapt en op haar 18de alleen gaan wonen. (of een soortgelijk scenario)Allemaal heel erg, maar Shanna is toch een kalle hoor. Die link zag er al vrij fishy uit en dan nog eens een telefoontje van Card Stop. We zullen het steken op onwetendheid, maar in deze tijden is enige argwaan niet slecht.

Het kan. Of ze had die hond al toen ze nog thuis woonde en is 3 jaar geleden alleen gaan wonen.Ik merkt ook wel op: Ze is 28 jaar oud en ze heeft een hondje van 11 jaar. 28 - 11 jaar = ... Ze is duidelijk door omstandigheden door haar ouders op haar 18de verjaardag het huis uitgegooid of ze is het zelf afgetrapt en op haar 18de alleen gaan wonen. (of een soortgelijk scenario)
Ik merk ook wel op: Ze is 28 jaar oud en ze heeft een hondje van 11 jaar. 28 - 11 jaar = ... Ze is duidelijk door omstandigheden door haar ouders op haar 18de verjaardag het huis uitgegooid of ze is het zelf afgetrapt en op haar 18de alleen gaan wonen. (of een soortgelijk scenario)

Je maakt het nu moeilijk dan het is heIk had op mijn 18 een hondje van 7 jaar oud. Dus volgens jouw logica ben ik op mijn 11 door omstandigheden het huis uit gegooid of alleen gaan wonen.![]()

Je maakt het nu moeilijk dan het is he
Als ik haar verhaaltje hoor dan is de kans gewoon erg groot dat ze sinds haar 18de al alleen woont en toen een hondje in huis heeft gehaald (geen 100% natuurlijk dat bestaat niet zoals je hier zelf al aangeeft met jijzelf als voorbeeld)
Of dit echt zo is, moet je haar maar eens vragen he.![]()
Daarmee bevestig je enkel dat je mail actief gelezen wordt en dan kom je boven de hitlist te staan van scammers.Veel goesting om als antwoord te sturen "Bol het af".
Uw email dan wel faken alsof het van kl**[email protected] komt hé.Weer een tiental pakketten van Bol onderweg (zogezegd).
Veel goesting om als antwoord te sturen "Bol het af".
Niet echt, kreeg er vandaag ééntje met mama, ik stuur u nu een SMS omdat ...Blijkbaar passen ze dat wel aan; mijn vrouw heeft eentje gekregen van met "mama".
Heb geen kinderen en ben een man ... nice try though 
Zit u met iets? Onze coach kan helpen met vragen over geluk, liefde, werk. Stuur uw vraag naar 8882 (gratis) en krijg een persoonlijk advies. STOP (?) naar 9337
Beste relatie,
Wij hopen dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt.
Wij willen u op de hoogte stellen van een administratieve fout die is opgetreden met betrekking tot een recente transactie. Na een grondige controle van onze administratie hebben we vastgesteld dat er een bedrag van €421,21 aan u is verschuldigd.
Om deze kwestie snel en efficiënt op te lossen, vragen wij vriendelijk om uw medewerking bij het verifiëren van uw gegevens, zodat we het bedrag kunnen terugstorten.
Volg hier de stappen voor uw terugbetaling.
Mocht u vragen hebben of assistentie nodig hebben bij het verificatieproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We willen u hartelijk bedanken voor uw medewerking en begrip in deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Fluvius
Hallo
Nadat we geen actie van uw kant hebben ontvangen naar aanleiding van eerdere e-mails die zijn verzonden met betrekking tot de update van uw bankaanvraag, sturen we u een laatste brief vaar de tijdelijke opschorting van uw toegang tot uw account totdat een update van uw kant is gemaakt.
Zoals hierboven vermeld, is deze update noodzakelijk voor de goede werking van uw applicatie en het volledige gebruik van uw account. De tijdelijke opschorting van uw toegang is daarom bedoeld om u te beschermen tegen creditcardfraude.
We nodigen u uit om alle stappen te volgen door op de onderstaande knop te klikken. Als u binnen 72 uur geen actie onderneemt, wordt uw account tijdelijk opgeschort.
Beveiligingstip - Een adviseur zal nooit contact met u opnemen om vertrouwelijke informatie te vragen (kaartnummer, wachtwoord, ...).
Beveiligingsinformatie
Dit bericht en alle bijlagen zijn vertrouwelijk en uitsluitend bedoeld voor de ontvanger(s). Elke ongeoorloofde wijziging, bewerking, gebruik of distributie is verboden. Elk e-mailbericht is onderhevig aan corruptie. Kbc Bank Groep aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor dit bericht indien het wordt gewijzigd, vervormd, vervalst of besmet met een virus.