Green Mamba
Well-known member
Direct, ware het niet dat er al een drietal stof liggen te happenGeen interesse in een draagzak voor op zolder?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Direct, ware het niet dat er al een drietal stof liggen te happenGeen interesse in een draagzak voor op zolder?![]()
Ja zolder vol draagzakken leggen isoleert goedDirect, ware het niet dat er al een drietal stof liggen te happen
instant energiebesparing
Een lucratief aanbod om Bueno te promoten!Mijn man werd daarnet opgebeld door Romelu Lukaku, hij heeft echter afgelegd voor Romelu tot de clue kon komen helaas![]()
Omdat een Jeroom Cardoen altijd werkt.Een lucratief aanbod om Bueno te promoten!
Vraag dan eens aan die andere gebruiker hoe hij in godsnaam het juiste bedrag kent.We hebben een item te koop gezet via tweedehands. Iemand heeft interesse getoond en via de chat in tweedehands is dan een bepaald bedrag afgesproken en deze zou morgen afgehaald worden.
Nu krijgen we via de chat op tweedehands van een andere gebruiker een 'waarschuwing'. Hij wist de gebruikersnaam van de koper die morgen komt alsook het afgesproken bedrag. Hij adviseert om de verkoop af te ketsen want hij had in het verleden slechte ervaringen met deze koper. Hij is thans niet geïnteresseerd in ons item.
Dit is enorm louche dat we deze waarschuwing krijgen, van iemand die de gebruiker en het bedrag kent ( bod is enkel in de chat afgesproken), maar niet zelf het item wilt kopen.
Is dit een nieuwe oplichtingstechniek? Wij weten nu niet meer wat we met de verkoop moeten doen.
Wij vinden voornamelijk de waarschuwende partij louche. Maar we zien momenteel niet wat de endgame zou kunnen zijn, want no show is uiteraard ook geen verkoop.Vraag dan eens aan die andere gebruiker hoe hij in godsnaam het juiste bedrag kent.
Als daar geen logische uitleg voor is dan zijn ze beiden louche.
Hier kon Lukaku alvast niet mee lachen.Omdat een Jeroom Cardoen altijd werkt.
-
Ja inderdaad. Iedereen kan wel eens gescamd worden. Dat 100% vermijden is -mits wat pech- niet altijd mogelijk.Vraag dan eens aan die andere gebruiker hoe hij in godsnaam het juiste bedrag kent.
Als daar geen logische uitleg voor is dan zijn ze beiden louche.
De domheid van mensen kent geen grenzen want in de laatste aflevering van Oplichters aangepakt met Kees van Der Spek was er een vrouw die op 1,5 jaar 250.000 € heeft doorgestort naar een Turkse mooiprater. Vrouw is nu uiteraard financieel - meeste geleend van ouders - en emotioneel een wrak.
Ik krijg die ook, en zelf stoute versies.De laatste tijd heel veel hot ukranian girls die willen daten
En online russian beautys
Damned you spambox waarom stuur je die niet naar mijn inbox![]()
Schandalig! Waar?Ik krijg die ook, en zelf stoute versies.
Zo van "sla op mijn k**t terwijl je mij hard n***t".