Edit Crew: Dit topic is afgesplitst uit een grotere thread, omdat het aansnijden van het onderwerp een algemeen nut heeft.
Haar weinig empathisch inlevingsvermogen in de (nochtans simpele) leefwereld van een man.
De afgelopen maanden regelmatig moeten aansturen op meer seks.
Nu, naar aanloop van mijn verjaardag onlangs heb ik dus aangegeven dat ik geen echte cadeau moet hebben, maar dat ik wel eens een goede massage kon gebruiken. Knipoog, as in... KNIPOOG.
Ik verjaar. Geen seks.
Wel een cadeautje gekregen: een bon voor een professionele massage buitenshuis.
Ook leuk natuurlijk.
Bon, ok. De volgende keer gewoon met mijn broek op mijn enkels naar beneden komen en beginnen swaffelen terwijl ze nietsvermoedend naar televisie aan het kijken is dus. Mijn schuld. Ik had duidelijker moeten zijn.
Haar weinig empathisch inlevingsvermogen in de (nochtans simpele) leefwereld van een man.
De afgelopen maanden regelmatig moeten aansturen op meer seks.
Nu, naar aanloop van mijn verjaardag onlangs heb ik dus aangegeven dat ik geen echte cadeau moet hebben, maar dat ik wel eens een goede massage kon gebruiken. Knipoog, as in... KNIPOOG.
Ik verjaar. Geen seks.
Wel een cadeautje gekregen: een bon voor een professionele massage buitenshuis.
Ook leuk natuurlijk.Bon, ok. De volgende keer gewoon met mijn broek op mijn enkels naar beneden komen en beginnen swaffelen terwijl ze nietsvermoedend naar televisie aan het kijken is dus. Mijn schuld. Ik had duidelijker moeten zijn.
Laatst bewerkt door een moderator: