Hoe kaart je het gesprek over meer/minder seks met je partner aan?

Er staan binnenkort wel enkele grote veranderingen te gebeuren. Het wordt niet zo uitgesproken maar mijns inziens verwachten we daar beiden wel de nodige verbeteringen te zien.
Daarmee beantwoord je de vraag al: "Ik wil niet in de relatie zitten zoals ze nu is, ik hou vast aan de hoop dat het zal veranderen en kan/wil nu niet dealen met de mogelijke gevolgen als het antwoord bij beiden negatief is."
Waarschijnlijk ook de reden waarom je relatietherapie afketst?

Klopt, maar ik vertrek soms nog rond 22u voor een uur lopen,
Dat is het hè. Zeer zwart/wit maar als je echt wilt...

Er staan binnenkort wel enkele grote veranderingen te gebeuren. Het wordt niet zo uitgesproken maar mijns inziens verwachten we daar beiden wel de nodige verbeteringen te zien.
Ik weet dat je enkele maanden geleden sprak over veranderingen binnenin je job/nieuwe job, eindelijk zover?

Je moet opletten met zo'n uitspraken en toch proberen om nu al een en ander aan te pakken, al zijn het kleine dingen. Wachten om een mindset te veranderen zodra een Gebeurtenis plaats zal vinden is een vorm van uitstelgedrag.

Na het volledige topic te hebben gelezen is mijn vraag: is er nu al liefdesgemeenschap van gekomen sinds de b day?

Terug
Bovenaan