Hoe oud ben jij?

In welk jaar ben jij geboren?

• 2007-2011

Stemmen: 4 0,6%
  • 2002-2006

Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

Stemmen: 17 2,6%
  • 1992-1996

Stemmen: 98 15,2%
  • 1987-1991

Stemmen: 260 40,4%
  • 1982-1986

Stemmen: 151 23,5%
  • 1977-1981

Stemmen: 64 10,0%
  • 1972-1976

Stemmen: 27 4,2%
  • 1967-1971

Stemmen: 12 1,9%
  • 1962-1966

Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

Stemmen: 4 0,6%

• Totaal aantal stemmers
    643
Toch nog één iemand ouder dan ik. :(

Eerste keer dat ik op een forum aanlogde was 27 jaar geleden. Het gemiddeld forumlid op beyondgaming was dan tussen 3 en 7 jaar .. ik was er toen 18 of 19.

Waar zijn al die mensen gebleven van mijn leeftijd? :thinking:
Ik zou zeggen: Overleden maar dat is toch wat vroegskes. 🤣

Laatst bewerkt:
1983. Mijn top periode was toch tussen 18 en 22 vond ik. Totaal geen zorgen, oud genoeg om niet constant toestemming van thuis nodig te hebben als je iets deed, fysiek top, enorm veel vrienden/kennissen.

Tussen mijn 26 en 30 vond ik de minst leuke periode.
Net gebouwd dus opletten wat je deed financieel, ons zoontje die ook wel voor de nodige stress zorgt (ook onvergetelijk mooie dingen natuurlijk).

Ik had het vooral moeilijk met de vrijheid die ik kwijt was. Bij de geboorte van onze 2de zoon had ik dat dan niet. Ik was er dan wss meer klaar voor dan bij de eerste. Ik deed ook niets meer van sport en ik merk echt wel dat ik dat nodig heb om me goed te voelen. Ik werkte dan ook in ploegen waardoor je sociaal leven ook een sérieuse trek krijgt.

Sinds mijn 34ste ben ik weer echt heel tevreden. Mijn kinderen zijn iets ouder, ik ga veel sporten, financieel kunnen we niet klagen. Het enige wat nog tegen stak was mijn werk, en dat is sinds vandaag ook opgelost met een nieuwe job.

Amai, ik had wel verwacht dat ik aan de jongere kant van het forum ging zetten, maar dat er hier tot nu toe maar 2 man onder de 25 zit, zag ik toch niet aankomen :eek:ink:
Van '97 hier, dit jaar studeer ik af en dan zal ik mee komen klagen over werk, huur en belastingen enzo :unsure:

Amai, ik had wel verwacht dat ik aan de jongere kant van het forum ging zetten, maar dat er hier tot nu toe maar 2 man onder de 25 zit, zag ik toch niet aankomen :eek:ink:
Van '97 hier, dit jaar studeer ik af en dan zal ik mee komen klagen over werk, huur en belastingen enzo :unsure:
Hoe schattig 😍

44 binnen een paar weken.
Het leven als 40er gaat me beter af als 30er. (Emotioneel en financieel) Mijn echtscheiding eind de jaren 20, begin de jaren 30 zal daar de grootste reden voor geweest zijn. Je moest toen nog 2 jaar getrouwd zijn voor je mocht scheiden.. niet fun als ze na 3 maand al weg is :| haar dan nog moeten uitkopen uit het huis en de veeeeel te zware lening alleen dragen. Geen leuke jaren toen. Veel van bijgeleerd.

Het voordeel van zo een homogene demografie: ik kan mezelf gewoon quoten uit het "waar is het ooit allemaal begonnen" topic :unsure:
Deze thread is wel 1 grote "kijk eens wat voor ouw zakken wij hier zijn" feest geworden 🤓.
Ik euh ... ik zal maar niet meedoen :unsure:.

Het leven als 40er gaat me beter af als 30er. (Emotioneel en financieel) Mijn echtscheiding eind de jaren 20, begin de jaren 30 zal daar de grootste reden voor geweest zijn. Je moest toen nog 2 jaar getrouwd zijn voor je mocht scheiden.. niet fun als ze na 3 maand al weg is :| haar dan nog moeten uitkopen uit het huis en de veeeeel te zware lening alleen dragen. Geen leuke jaren toen. Veel van bijgeleerd.
Ik had u veel jonger geschat

Logisch da ge u nu veel beter voelt dan. Ik wist zelfs ni dat dat toen zo was.

Terug
Bovenaan