I mean, de gemiddelde 75 jarige heeft zelfs minimaal een GSM![]()
Mijn mama van bijna 82 heeft zelfs een smartphone.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I mean, de gemiddelde 75 jarige heeft zelfs minimaal een GSM![]()
Ik ben Forumgebruiker en ik ben 76 jaar. Ik gebruik dit forum nu ongeveer 2 dagen.
Je mag dit vragen.Nice!
Mag ik vragen hoe je op die leeftijd op een gamesforum verzeild bent geraakt?
Toch eens laten nakijken, of gaat uw rookmelder ook pas af als de brandweer al gearriveerd is?Mijn trolling alarm gaat zwaar af![]()
Toch eens laten nakijken, of gaat uw rookmelder ook pas af als de brandweer al gearriveerd is?

Foei dat ge de foto van uw grootvader misbruikt als avatar op dit forum!Je mag dit vragen.
same :/Dit jaar 35. Fak me, zo oud.
Ik vind fora wel veel aangenamer om te lezen dan pakweg een facebook of twitterfeed en meer diepgaande interessante discussies hier.
Het gaat allemaal wat trager en tenminste niet om de haverklap gesponsorde shit.
Maarja, mss ben ik ook gewoon oud
31 hier trouwens.
Ik weet niet waarom maar ik voel me absoluut niet oud op 32. Ik heb nog altijd het gevoel dat alles nog moet beginnen.35 lentes JONG. Met het lichaam van een zeventiger, en het verstand van een puber.
Laten we over 6 jaar nog eens sprekenIk weet niet waarom maar ik voel me absoluut niet oud op 32. Ik heb nog altijd het gevoel dat alles nog moet beginnen.

Same, tiktok bijvoorbeeld.Ik voel me nu ook nog niet oud op 31 hoor maar sommige hypes op social media snap ik wel minder![]()