phate_13
Well-known member
Je vergeet er wel bij te zeggen dat je tegen die vrouwen ook moet zeggen dat de man je niet vertrouwt.wat is "gelijk" hebben? er is geen gelijk hebben , want dat is subjectief. ieder leeft z'n relatie zoals die dat zelf kiezen. Ga ik echt niet aan jouw vragen wat "gelijk" hebben is hoor.
en nogmaals:
Ik denk moest je hier aan alle vrouwen op straat vragen, zou je er problemen mee hebben dat je 150 euro per maand moet betalen aan voeding voor aan je partner te geven, maar voor de rest ALLES van je geld mag houden, geen gemeenschappelijke kosten of niets meer, ik denk dat 99 % een gat in de lucht springt moesten ze dit horen.
vertel jij mij maar eens welke vrouwen , met een laag inkomen , de kans hebben om 1000 euro of meer per maand aan de kant te zetten.
Of dat is toch hoe het voor mij overkomt. Ik vertrouw je niet en wil je financieel leegzuigen wanneer we uiteen gaan. Zo komt dat over. En in een dergelijke relatie zit ik liever niet, langs geen van beide zijden.
Het is vooral dat aspect wat me lijkt tegen te steken.
Daarnaast : Informeer je inderdaad eerst eens. Alsook : Gewoon een gezamelijke rekening is voor mij persoonlijk veel minder kopzorgen, en alleen al voor dat gemak zou ik daar altijd voor zorgen, in plaats van elke euro zo te gaan bijhouden, cash, zeker in een maatschappij waar er steeds minder en minder cash gebruikt wordt.