D
Deleted member 3056
Guest
Voor een vrouw is dat volgens mij hetzelfde hoor.Een man moet in staat van opwinding een vrij eenvoudige en repetitieve handeling uitvoeren om tot het feestje te komen. Simpel. Vrouwen hebben wat complexere handelingen nodig.
Kan natuurlijk niet namens alle vrouwen spreken maar als ik suuuper opgewonden ben dan heb ik geen hele handleiding nodig of 54 speeltjes om klaar te komen. Een simpele aanraking/wrijving en klaaro.

En weet Mrs More dat je een natte droom had over seks met haar en haar zus? Zijn jullie zo open minded dat zoiets bespreekzaam is?Dit weekend heb ik het slaapdronken, waarschijnlijk oiv van een leuke droom, gedaan. Werd pas wakker tijdens het orgasme. Toen pas realiseerde ik me dat ik in een hotelkamer lag met mijn vriendin en haar zus. We hadden immers een feestje en zijn daar blijven slapen. Waarbij ik, gentleman als ik ben, op de slaapbank heb geslapen en de dames het bed mochten hebben. Ik lag dus - voor alle duidelijkheid - niet in hetzelfde bed he... Nu, dat moment waarop je dan wakker wordt denk je damn, wat doe ik nu! Maar bon, het was ook spannend en leuk. Al had ik het bij volle bewustzijn niet gedaan![]()

Zwaarste dobber zou het feit zijn dat ik überhaupt masturbeer. Laat staan gemiddeld bijna 3x per week. Denk dat dit voor haar moeilijk verteerbaar te brengen zal zijn. Maarja wat moet je als man
.