Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• Meer dan 1 keer per dag

• Minder dan 1 keer per week

• Nooit

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Als ik voor mijn werk bezig ben en ik krijg zo'n "alarmbericht" van het thuisfront dat dan helemaal niet serieus blijkt te zijn, en dan ook nog niet eens grappig, gaat ze het ook wel eens mogen uitleggen.

Stel je niet zo aan. 🙄
Het is niet dat ik heb gezegd dat ik in het ziekenhuis lig van verdriet of iets in de aard van het huis staat in brand. Zelfs ik ken mijn grenzen...
Maar goed, on topic dan maar weer.
Hoeveel x/week masturbeer je?

Stel je niet zo aan. 🙄
Het is niet dat ik heb gezegd dat ik in het ziekenhuis lig van verdriet of iets in de aard van het huis staat in brand. Zelfs ik ken mijn grenzen...
of tijd voor een nieuw topic, Hoeveel keer per week zit je op het gezicht van uw partner? :unsure:

Iemand die nog serieus is, in dit topic. Of een betere vraag: OOIT serieus geweest is? :tongue:

Opmerking: Vieze rukkers allemaal!

Stel je niet zo aan. 🙄
Van mening verschillen is niet hetzelfde als je aanstellen.
Dus ik stuur hem gisterenavond een appje met ja zo van ik voel me niet goed en ben beetje verdrietig en nog meer van die kleffe blaa.

Hij was met een klant gaan eten en reageerde heel bezorgd en vroeg waarom. Ik zei dat ik vind dat hij met zijn baard vreemdgaat en eiste dat hij die ging afscheren. Zijn reactie was kurkdroog en vroeg waarom ik dat wou. Ik zei dat ik jaloers was op zijn baard omdat die hele dag op rij gezicht mocht zitten en ik niet.
Hij reageerde met en ik citeer;
"Gij zijt echt ziek in uw hoofd en moet dringend hulp zoeken. Voez wijf"
Ik "fuck you"
Hele avond en nacht was hij boosjes.:frown:
Dus opnieuw, hij is met een klant aan het eten en krijgt een bericht van jou waardoor hij zich zorgen maakt. Ik vind het dan redelijk normaal dat hij dan de grap daarvan niet ziet hoor.

In een andere setting, ja ok, dan zal ik ook wel eens glimlachen met zo'n lame gezwets.

of tijd voor een nieuw topic, Hoeveel keer per week zit je op het gezicht van uw partner? :unsure:
Onlangs zat Mrs. More op mijn gezicht en is ze - in the heat of the moment - met haar gezicht tegen het hoofdeinde van het bed geknald... Was meteen ook het einde van het feestje.

Stel je niet zo aan. 🙄

Telt jezelf behelpen terwijl je je partner aan aan het pleasen bent ook? Het is maar dat ik correct tel :)

Onlangs zat Mrs. More op mijn gezicht en is ze - in the heat of the moment - met haar gezicht tegen het hoofdeinde van het bed geknald... Was meteen ook het einde van het feestje.

Telt jezelf behelpen terwijl je je partner aan aan het pleasen bent ook? Het is maar dat ik correct tel :)
Laat me raden, ge waart aan het mompelen over de buurvrouw

Of was dat @makila

Ik wist niet eens dat de beste man een baard had haha maar idd juist gegoogeld en klopt. Yeah well :tongue:
Over baarden gesproken.
Poosje geleden zag ik een prank voorbijkomen en dacht ik ga het eens bij mijn man proberen.

Dus ik stuur hem gisterenavond een appje met ja zo van ik voel me niet goed en ben beetje verdrietig en nog meer van die kleffe blaa.

Hij was met een klant gaan eten en reageerde heel bezorgd en vroeg waarom. Ik zei dat ik vind dat hij met zijn baard vreemdgaat en eiste dat hij die ging afscheren. Zijn reactie was kurkdroog en vroeg waarom ik dat wou. Ik zei dat ik jaloers was op zijn baard omdat die hele dag op rij gezicht mocht zitten en ik niet.
Hij reageerde met en ik citeer;
"Gij zijt echt ziek in uw hoofd en moet dringend hulp zoeken. Voez wijf"
Ik "fuck you"
Hele avond en nacht was hij boosjes.:frown:
Ideaal voor wat stomende "make up seks"

Nu over die natte dromen daar heb ik al heel veel over gehoord maar ik heb dat zelf toch nog nooit mogen beleven. Dat kleine Brusselmans af en toe mee wakker is 's ochtends en in positie is dat zeker en vast wel, maar hij heeft toch wel hulp nodig om het helemaal af te werken. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan ook in je droom een echte zaadlozing hebt? Nu ik ben an sich al een slechte slaper en ik vind het sowieso al vervelender dat er iemand naast mij ligt (na al die jaren), lawaai, te warm, dat deken dat wringt pff maar er dan nog eens bovenop effectief een zaadlozing hebben daar zou ik denk sowieso van wakker worden?

Na een week zitten we toch al bij: buurvrouwen, per ongeluk onbewust klaarkomen in het bijzijn van de schoonzus, face-sitting en natte dromen over Steven Van Gucht. Niet slecht...

Benieuwd waar we volgende week staan.

Laatst bewerkt:
Na een week zitten we toch al bij: buurvrouwen, per ongeluk klaarkomen in het bijzijn van de schoonzus, face-sitting en natte dromen over Steven Van Gucht. Niet slecht...

Benieuwd waar we volgende week staan.
Het was niet per ongeluk maar half onbewust... kleine nuance.

Doe gerust een bijdrage :)

Terug
Bovenaan