Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• Meer dan 1 keer per dag

• Minder dan 1 keer per week

• Nooit

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ben ik de enige zonder knappe buren?👀
Anyway ik kan een acteur of random iemand ontiegelijk knap vinden en fantaseren over seks met die persoon maar ga daardoor toch niet gelijk van mijn stoel glijden fzu.

Ga het wel een beetje warm krijgen maar geil word ik bijna alleen bij aanraking/kussen of seks as in the real thing. Mijn man kan me wel met weinig woorden bloedgeil maken haha

Fantaseren tijdens de seks over iemand anders is mij eigenlijk ook nog nooit (dat ik me herinner) overkomen.
Kan toch niet de enige zijn hè?👀
Geen knappe buren en ook nauwelijks fantasieën over een ander dan mijn partner. 🤷🏼

Fantaseren tijdens de seks over iemand anders is mij eigenlijk ook nog nooit (dat ik me herinner) overkomen.
Nee, fantaseren tijdens de seks lukt mij ook totaal niet. Ook niet als zij alleen met mij 'bezig is'. En dat gaat zelfs niet over andere vrouwen, maar ik zou ook niet kunnen fantaseren over seks met mijn eigen vriendin.

Ik zit dan gewoon teveel in dat 'moment' denk ik. Focus ligt dan helemaal anders, dan bij gewoon masturberen. Geen idee...

Nu ja, niet dat dat erg is, of een probleem is natuurlijk.

zoals met die Chinese zeker :unsure:
Dat jij je dat nog herinnert. :) We hebben daar samen toen toch een paar serieuze gesprekken over gehad. Meer heb ik daar niet meer over te zeggen. Als je 17 jaar gehuwd bent (en 21 jaar samen) en je op al die tijd, maar 1x "bijna" over de scheef bent gegaan (en toen heeft het verstand gezegevierd) en ik denk af en toe eens aan een buurvrouw of een vriendin of zo ... meh ..

Dat gaat er nog wel mee door zeker? :unsure: T'is zowiezo mijn leven dus aan terechtwijzingen heb ik ook niks.

Verder is het privé (het niet privé deel staat op dit forum) en heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen.

Anyway ik kan een acteur of random iemand ontiegelijk knap vinden en fantaseren over seks met die persoon maar ga daardoor toch niet gelijk van mijn stoel glijden fzu.

Ga het wel een beetje warm krijgen maar geil word ik bijna alleen bij aanraking/kussen of seks as in the real thing. Mijn man kan me wel met weinig woorden bloedgeil maken haha

geen knappe buren Check

en de real deal is altijd beter dan een fantasietje
Geen knappe buren en ook nauwelijks fantasieën over een ander dan mijn partner. 🤷🏼

same, in een relatie is er maar 1 en dat is mijn partner.

ik heb nog nooit tijdens de seks gedacht aan iemand anders ofzo, ik ben daar dan ook niet mee bezig, just living the moment.

Tot een jaar geleden had ik minder knappe buren. Maar toen zijn er 2 appartementen vrijgekomen (er zijn hier 5 appartementen), en is er een jong koppel komen wonen en de beste vriendin van dat koppel (alleenstaande) is aan de andere kant gaan wonen.

Neen hoor, je bent zeker niet abnormaal. Net zo min dat ik en anderen die wel over anderen fantaseren daardoor abnormaal zouden zijn.
Iedere mens is anders, ik vind niet dat je hieruit conclusies kan en mag trekken.

en de real deal is altijd beter dan een fantasietje
Of course .. ;) dat spreekt voor zichzelf.

All kidding aside, masturberen is eigenlijk toch ook gewoon iets heel plezant. Volgens mij doet zo goed als iedereen het en helpt het om je beter te doen voelen. Zo'n een orgasme is gewoon waanzinnig fijn. Uiteraard zal ik, voor ik de hand aan mezelf sla, wel even polsen bij Mrs. More of ze geen zin heeft om te vrijen maar is die mogelijkheid er niet dan behelp ik mezelf. Hier is dat topic dan ook gewoon bespreekbaar als koppel. Ik weet dat Mrs. More het vaak onder de douche doet en ze heeft haar attributen, vrouwenlichamen zijn wat dat betreft een stukje complexer precies. Een man moet in staat van opwinding een vrij eenvoudige en repetitieve handeling uitvoeren om tot het feestje te komen. Simpel. Vrouwen hebben wat complexere handelingen nodig.

Dit weekend heb ik het slaapdronken, waarschijnlijk oiv van een leuke droom, gedaan. Werd pas wakker tijdens het orgasme. Toen pas realiseerde ik me dat ik in een hotelkamer lag met mijn vriendin en haar zus. We hadden immers een feestje en zijn daar blijven slapen. Waarbij ik, gentleman als ik ben, op de slaapbank heb geslapen en de dames het bed mochten hebben. Ik lag dus - voor alle duidelijkheid - niet in hetzelfde bed he... Nu, dat moment waarop je dan wakker wordt denk je damn, wat doe ik nu! Maar bon, het was ook spannend en leuk. Al had ik het bij volle bewustzijn niet gedaan :)

Dit weekend heb ik het slaapdronken, waarschijnlijk oiv van een leuke droom, gedaan. Werd pas wakker tijdens het orgasme. Toen pas realiseerde ik me dat ik in een hotelkamer lag met mijn vriendin en haar zus. We hadden immers een feestje en zijn daar blijven slapen. Waarbij ik, gentleman als ik ben, op de slaapbank heb geslapen en de dames het bed mochten hebben. Ik lag dus - voor alle duidelijkheid - niet in hetzelfde bed he... Nu, dat moment waarop je dan wakker wordt denk je damn, wat doe ik nu! Maar bon, het was ook spannend en leuk. Al had ik het bij volle bewustzijn niet gedaan :)
Goed begin van een film!

Terug
Bovenaan