Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Nog eentje om het af te leren 😀
Je vrouw vraagt of je een trio ziet zitten samen met haar beste knappe vriendin.
Ik denk dat, zonder overdrijven, 80% vd mannen ja zou zeggen.
Maar wat als je vrouw met een extra man wil trio doen? Zou je dan nog ‘ja’ zeggen?
😁

Uiteraard.

Toch is het blijkbaar een fantasie van veel mensen. Ik begrijp ook niet goed waarom.
Een fantasie is ook maar dat hé. Tot dat het zover is en je als man beseft, dat, als je het beste van jezelf hebt gegeven en compleet kapot op je rug ligt, je opnieuw aan de bak mag voor die andere vrouw te plezieren 😅

Ik zie het probleem toch ook niet ik heb ook vriendinnen die al meegaan van toen ik nog niet zelfstandig men gat kon afkuisen en ik heb nog nooit ook niet in Menne (hele) Zatte gedacht daar wil ik nu eens t bed mee induiken.

En ben trio met nen andere man no way, met een andere vrouw bwa ja zeker :unsure:

Hier is het motto, samen spelen is samen delen :)

Achter de rug gaan vogelen op een ander is iets dat niet past in een relatie maar samen wat grenzen verleggen daar hebben we dan weer helemaal geen enkel probleem mee. Is in dat geval ook helemaal anders denk ik.

En triootjes zijn erg leuk maar moeten zeldzaam blijven... dat is gewoon afwisseling. Elke dag frietjes gaat ook vervelen he :)

In het verlengde hiervan:
Hoe doen koppels dat waarvan één iemand bi is?
Zou je, als man, niet onzeker zijn mocht je vrouw bi zijn en ze met haar beste vriendin eens naar de sauna gaat? Ik zeg niet dat er iets zou gebeuren, maar het zou toch wel knagen
Of zou je zeggen; doe maar eens?

Ik heb eens een vriendin gehad die bi was maar nog nooit iets gedaan had met een vrouw buiten kussen.
Ik heb haar aangespoord om meer te doen om haarzelf volledig te ontdekken je leeft ten slotte maar 1 keer.

Ze zei mij toen wel dat ik het eerste vriendje was die daar zo over dacht.

Ik zie het probleem toch ook niet ik heb ook vriendinnen die al meegaan van toen ik nog niet zelfstandig men gat kon afkuisen en ik heb nog nooit ook niet in Menne (hele) Zatte gedacht daar wil ik nu eens t bed mee induiken.
Ik denk dat het moment waarop de vriendschap ontstaan is, niet onbelangrijk is. Moest mijn vrouw nog een beste mannelijke vriend hebben van in de lagere school of in het middelbaar dan ligt dat toch wat anders dan dat ze nu op haar 35e 'plots' een nieuwe beste mannelijke vriend heeft met wie ze graag eens alleen gaat eten...

In dat eerste geval is de kans dan wel groot dat er al op jonge leeftijd iets gebeurd zou zijn, moest er seksuele spanning zijn tussen de twee.

Je vrouw vraagt of je een trio ziet zitten samen met haar beste knappe vriendin.
Maar wat als je vrouw met een extra man wil trio doen? Zou je dan nog ‘ja’ zeggen?
😁
Nope en nope. Ik heb geen nood aan iemand "extra".

Ik neem toch aan dat als je bi bent af en toe nood hebt om met het andere geslacht eens intiem te zijn.
Of zie ik dat verkeerd?
Nee zo werkt het niet. BI betekend voornamelijk dat je je aangetrokken kan voelen tot zowel m/v/x en wat nog allemaal. Als je dan een vaste partner hebt, heb je niet meteen de nood om wat rond te wippen. Ik spreek hier niet voor iedereen, maar dit lijkt me wel de algehele consensus hierover.

😁
Nope that just ain't gonna happen.::nono:
Nee geen behoefte aan en mijn man kan mij amper aan wat moet hij met een 2de vrouw? :unsure:
Dan ligt die doos daar toch maar in de weg dus nee doe maar niet.

Boh, ik denk dat we wel kunnen stellen dat gewoon de wereld @Myllana amper aankan. Dus we kunnen alleen maar bewondering hebben voor haar man en zijn incasseervermogen. :bow::biglaugh:
Dat hebt ge met die emancipatie.
sinds dat die vrouwen uit hun keuken gekomen zijn is er niks meer mee aan te vangen 🤣

Gemiddeld 1 x per 2 dagen werkt prima voor ons beide.

We merken beide ook dat als je elke dag samen aan de bak gaat er onvoldoende tijd is om terug een verlangen naar elkaar op te bouwen, waardoor de intensiteit en intimiteit minder is.

Net geen 2jaar samen en nog geen kinderen. Ik neem aan dat we dan ook stilaan aan de seksuele afdaling kunnen beginnen, want hogere toppen gaan we niet meer scheren. :unsure:

😁

en erna miserie ivm jaloezie zeker?
It’s a trap!

Ondertussen niet meer samen maar eerste 5-6 maanden was dat toch minstens 1x per dag, ook gewoon spontaan of als we eens ff 15 min hadden voor we de deur uit moesten of zo.

Op het laatste meestal gepland ( ale nie echt gepland maar je wist gewoon dat het dan gewoon net voor het slapen ging zijn want ze schoot zo elke spontane poging af 9 vd 10 keer ) was uiteindelijk redelijk ne buzzkill dus op dit moment moet ik ''nooit'' voten :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan