Eland
Well-known member
Toch is het blijkbaar een fantasie van veel mensen. Ik begrijp ook niet goed waarom.Ik zou nooit ja zeggen tegen een trio, tout court, zelfs niet als het Brad Pitt in zijn jonge jaren zou zijn die het aanbiedt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch is het blijkbaar een fantasie van veel mensen. Ik begrijp ook niet goed waarom.Ik zou nooit ja zeggen tegen een trio, tout court, zelfs niet als het Brad Pitt in zijn jonge jaren zou zijn die het aanbiedt.
Nog eentje om het af te leren
Je vrouw vraagt of je een trio ziet zitten samen met haar beste knappe vriendin.
Ik denk dat, zonder overdrijven, 80% vd mannen ja zou zeggen.
Maar wat als je vrouw met een extra man wil trio doen? Zou je dan nog ‘ja’ zeggen?
![]()
Een fantasie is ook maar dat hé. Tot dat het zover is en je als man beseft, dat, als je het beste van jezelf hebt gegeven en compleet kapot op je rug ligt, je opnieuw aan de bak mag voor die andere vrouw te plezierenToch is het blijkbaar een fantasie van veel mensen. Ik begrijp ook niet goed waarom.

Toch als ze uit ene airfryer komenEn triootjes zijn erg leuk maar moeten zeldzaam blijven... dat is gewoon afwisseling. Elke dag frietjes gaat ook vervelen he![]()
In het verlengde hiervan:
Hoe doen koppels dat waarvan één iemand bi is?
Zou je, als man, niet onzeker zijn mocht je vrouw bi zijn en ze met haar beste vriendin eens naar de sauna gaat? Ik zeg niet dat er iets zou gebeuren, maar het zou toch wel knagen
Of zou je zeggen; doe maar eens?
Ik denk dat het moment waarop de vriendschap ontstaan is, niet onbelangrijk is. Moest mijn vrouw nog een beste mannelijke vriend hebben van in de lagere school of in het middelbaar dan ligt dat toch wat anders dan dat ze nu op haar 35e 'plots' een nieuwe beste mannelijke vriend heeft met wie ze graag eens alleen gaat eten...Ik zie het probleem toch ook niet ik heb ook vriendinnen die al meegaan van toen ik nog niet zelfstandig men gat kon afkuisen en ik heb nog nooit ook niet in Menne (hele) Zatte gedacht daar wil ik nu eens t bed mee induiken.
Nope en nope. Ik heb geen nood aan iemand "extra".Nog eentje om het af te leren
Je vrouw vraagt of je een trio ziet zitten samen met haar beste knappe vriendin.
Maar wat als je vrouw met een extra man wil trio doen? Zou je dan nog ‘ja’ zeggen?
![]()
Maar wat zou je nu bvb doen mocht je man bi zijn? En hij af en toe toch door laat schijnen eens van een ander tafel te willen eten?
Ik neem toch aan dat als je bi bent af en toe nood hebt om met het andere geslacht eens intiem te zijn.Dat staat toch compleet los van het bi zijn?
Nee zo werkt het niet. BI betekend voornamelijk dat je je aangetrokken kan voelen tot zowel m/v/x en wat nog allemaal. Als je dan een vaste partner hebt, heb je niet meteen de nood om wat rond te wippen. Ik spreek hier niet voor iedereen, maar dit lijkt me wel de algehele consensus hierover.Ik neem toch aan dat als je bi bent af en toe nood hebt om met het andere geslacht eens intiem te zijn.
Of zie ik dat verkeerd?
Nope that just ain't gonna happen.:Nog eentje om het af te leren
![]()

Hahahhaa. Amai. Wat een gestoefNope that just ain't gonna happen.:
Nee geen behoefte aan en mijn man kan mij amper aan wat moet hij met een 2de vrouw?
Dan ligt die doos daar toch maar in de weg dus nee doe maar niet.

Ik neem toch aan dat als je bi bent af en toe nood hebt om met het andere geslacht eens intiem te zijn.
Of zie ik dat verkeerd?

Dat hebt ge met die emancipatie.Boh, ik denk dat we wel kunnen stellen dat gewoon de wereld @Myllana amper aankan. Dus we kunnen alleen maar bewondering hebben voor haar man en zijn incasseervermogen.![]()

Nog eentje om het af te leren
![]()