Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
:sop:

Ge test dat gewoon, ge zult het wel voelen hé. Ik zeg gewoon dat dat geen ideale vibrator is om mee te beginnen experimenteren omdat het effect meestal niet zo fantastisch zal zijn.

Sure, maar het moet en vanbuiten en vanbinnen goed zitten, en dat is het probleem, niet dat ge die plek niet kunt vinden.

Maar als ge mij niet gelooft geen probleem hoor. Koter maar wat rond :p
Nee ik geloof u zeker en vast wel hoor. Ik probeer gewoon te begrijpen watt er dan zo specifiek aan is waardoor het niet zo kunnen werken.

Zijn hier goeie aanraders voor de mannen ook? Zelfs een @poeperman kan dat eens gebruiken...
Wat voor soort zoek je? Iets dat penetreert?
Een klassieker blijft wel een warme washand natuurlijk.

Nee ik geloof u zeker en vast wel hoor. Ik probeer gewoon te begrijpen watt er dan zo specifiek aan is waardoor het niet zo kunnen werken.
Als je de vibrator naar je clitoris toe moet kantelen omdat de clitorale stimulator niet tot aan je clit komt, zit ie scheef in je poes en niet per se op de gevoeligste plekken (bvb de g-spot zit aan de buikkant en daar kantel je juist van weg).

Fuck, die prijzen zijn gedaald! 😨
Ik meen me te herinneren dat ik meer dan 250 euro heb betaald voor 2 speeltjes, ruim 10j geleden.
Waaronder 180 euro voor de "we vibe" waar ik dus nooit iets aan gehad heb, dus die ligt nog steeds stof te verzamelen in een lade want tja... Wat moet je anders doen met dit specifiek product als het niet bevalt.... Op freecircle plaatsen? Terugsturen? Tweedehands verkopen? :unsure:

Ik meen me te herinneren dat ik meer dan 250 euro heb betaald voor 2 speeltjes, ruim 10j geleden.
Waaronder 180 euro voor de "we vibe" waar ik dus nooit iets aan gehad heb, dus die ligt nog steeds stof te verzamelen in een lade want tja... Wat moet je anders doen met dit specifiek product als het niet bevalt.... Op freecircle plaatsen? Terugsturen? Tweedehands verkopen? :unsure:
Facebook heeft genoeg 'graag gegeven'-pagina's!

Mu Lan, heet jij zo niet op FB?
Het ambetante is dat ze dat dan nog thuis komen afhalen he...

Of ik laat ze het bij mijn ouders oppikken 😈😈😈
"mama, er komt iemand een bekkenbodemspiertrainer ophalen maar lukt voor mij niet als het voor haar kan, mag ze het bij jou komen oppikken?" 😂

Natuurlijk komen ze zoiets thuis halen. Dat moet toch even bekeken en getest worden zeker. Met eigen batterijen natuurlijk want ge zou die van een ander niet meer willen aanraken.

Lol, die heb ik ook nog ergens liggen. Nog zo eentje dat ik nooit zou aanraden :v.

Wat voor soort zoek je? Iets dat penetreert?
Een klassieker blijft wel een warme washand natuurlijk.
Nee, iets voor de poeperstok, denk ik?

ik heb ooit in navolging van de callboys zo’n clonerkit besteld. Mijn vriendin/vrouw zag het namelijk niet meer zitten om te endeldarmen, dus was de overeenkomst dag zij exact hetzelfde bij mij zou mogen doen. Maar ik moet er eens werk van maken, de erecties zijn minder indrukwekkend dan ze ooit waren dus ik wacht op een gouden dag.

Werkt iets cockring achtig ook als je solo bent?

Da's inderdaad niet de meest praktische en fijne.
Paar getest en maar als meh bevonden door beide partijen hier :)

Geloof het of niet: de kringloopwinkel neemt dat aan btw. Steek dat in een doos met andere rommel en geraakt er wel van af.

@poeperman : ge hebt tenga eggs. Die zijn wel prijzig for one use only. Maar wel is Fun om (samen) te gebruiken. Met iets anders geen ervaring.

Da's inderdaad niet de meest praktische en fijne.
Paar getest en maar als meh bevonden door beide partijen hier :)

Geloof het of niet: de kringloopwinkel neemt dat aan btw. Steek dat in een doos met andere rommel en geraakt er wel van af.
Serieus? Voor eigen personeel dan? 😂 Want die heb ik toch nog nooit op een schap gezien...
Misschien wel eens werk van maken als ik in een andere stad ben om een doos te gaan droppen, hier kennen zij mijn gezicht al en we willen de voze blikken vermijden 😁

ik heb ooit in navolging van de callboys zo’n clonerkit besteld. Mijn vriendin/vrouw zag het namelijk niet meer zitten om te endeldarmen, dus was de overeenkomst dag zij exact hetzelfde bij mij zou mogen doen. Maar ik moet er eens werk van maken, de erecties zijn minder indrukwekkend dan ze ooit waren dus ik wacht op een gouden dag.

Zou ge dan niet gewoon een schone strap-on kopen voor uw vriendin? Uw eigen piemel ontvangen is wel een ander niveau van narcisme :unsure:

Zou ge dan niet gewoon een schone strap-on kopen voor uw vriendin? Uw eigen piemel ontvangen is wel een ander niveau van narcisme :unsure:
Haha, het was eerder bedoeld als “eerlijk is eerlijk”

En ik maak mij meer zorgen over de average dildo-lengte dan over die van mij hoor :p

Wat zou je aan een cockring hebben als je met jezelf speelt? Of het zou moeten zijn om uw opblaaspop langer af te kunnen rijden.

Qua endeldarm plezier zijn er veel mogelijkheden. Maar enkel opletten dat je niet te ver gaat. Een geperforeerde darm heb je snel, de buur van een kennis heeft dit nog maar recent gehad.

Ik kan trouwens ook bevestigen dat speeltjes courant geretourneerd worden. Mijn moeder haar beste vriendin werkte bij de pabo en daar werd wel wat teruggestuurd.

Haha, het was eerder bedoeld als “eerlijk is eerlijk”

En ik maak mij meer zorgen over de average dildo-lengte dan over die van mij hoor :p
No worries. Strap-ons vind ge in alle kleuren en maten. Ik denk dat er wel eentje te vinden is die overeen komt met uw exemplaar :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan