Lobmans
Well-known member
1 a 2x/maand is wel een heel extreem lage vaccinatiegraad hè.Ik zou gek worden moest mijn man zo'n laag libido hebben, serieus. Geen één van ons 2 heeft behoefte om te masturberen maar soms doe ik dat naast hem gewoon om hem te pesten of als hij het druk heeft in zijn kantoor (thuis) en ik zeg dat ik ga slapen en alvast ga beginnen dan is hij daar binnen de 2 seconden ook.
Hij zelf alleen als hij voor langere periode in de buitenland zit en ik weet dat dan gewoon. Daar is toch niets bedriegen aan?
Het heeft dan wel beiden met spuiten te maken, maar de vaccinatiegraad heeft toch weinig invloed op het libido en seksleven hoor.

Ik zou gek worden moest mijn man zo'n laag libido hebben, serieus. Geen één van ons 2 heeft behoefte om te masturberen maar soms doe ik dat naast hem gewoon om hem te pesten of als hij het druk heeft in zijn kantoor (thuis) en ik zeg dat ik ga slapen en alvast ga beginnen dan is hij daar binnen de 2 seconden ook.
Hij zelf alleen als hij voor langere periode in de buitenland zit en ik weet dat dan gewoon. Daar is toch niets bedriegen aan?