Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
1 a 2x/maand is wel een heel extreem lage vaccinatiegraad hè. :frown: Ik zou gek worden moest mijn man zo'n laag libido hebben, serieus. Geen één van ons 2 heeft behoefte om te masturberen maar soms doe ik dat naast hem gewoon om hem te pesten of als hij het druk heeft in zijn kantoor (thuis) en ik zeg dat ik ga slapen en alvast ga beginnen dan is hij daar binnen de 2 seconden ook. :laugh: Hij zelf alleen als hij voor langere periode in de buitenland zit en ik weet dat dan gewoon. Daar is toch niets bedriegen aan?

Het heeft dan wel beiden met spuiten te maken, maar de vaccinatiegraad heeft toch weinig invloed op het libido en seksleven hoor. :crazy:

Ik had na mijn vaccins ook telkens ne stijve bovenarm :unsure:
Ik heb er nog altijd last van. Ik heb blijkbaar al jaren verkalking rond de schouderstreek. Dat ik pas verschrikkelijke pijnen kreeg de dag van de eerste vaccinatiespuit (en daarvoor nooit iets gevoeld heb) en niet meer kon slapen, noemde de huisarts puur toeval. De pijn is ondertss fel minder door pilletjes te slikken, maar is nog steeds aanwezig.

Ondertussen tweede prik in mijn andere schouder/arm laten plaatsen. Daar heb ik géén pijn van.

I beg to differ :coolbrows:
Maar zelfs al slaapt uwe kleine goed (en heel tof voor jou, de onze is ook een "ok" slaper), een standaard week met een kind (voorwaarde: dat je ook degelijk/normaal wil opvoeden) vreet toch echt wel meer energie dan met een hond (ongeacht of je die wel of niet goed opvoedt, maar hopelijk wel natuurlijk).

Er zullen wel heel makkelijke kinderen, en heel moeilijke honden zijn die de uitzondering vormen, maar algemeen gezien lijkt me dit "no contest".

En nee ik ken niet alle voorbeelden ooit, ik heb zelf maar 1 kind. Wel een hond of 15 in mijn leven gehad, van makkelijk tot moeilijke rassen.

Maar zelfs al slaapt uwe kleine goed (en heel tof voor jou, de onze is ook een "ok" slaper), een standaard week met een kind (voorwaarde: dat je ook degelijk/normaal wil opvoeden) vreet toch echt wel meer energie dan met een hond (ongeacht of je die wel of niet goed opvoedt, maar hopelijk wel natuurlijk).

Er zullen wel heel makkelijke kinderen, en heel moeilijke honden zijn die de uitzondering vormen, maar algemeen gezien lijkt me dit "no contest".

En nee ik ken niet alle voorbeelden ooit, ik heb zelf maar 1 kind. Wel een hond of 15 in mijn leven gehad, van makkelijk tot moeilijke rassen.
Ik heb een kind én een hond, gelukkig zo een rustig ras gekozen dat niet liever doet dan op de schoot te slapen. Ik zou bijna denken dat het een kat is!

Saaie slaper

foto van 3j geleden, valt nu pas op hoeveel grijzer HIJ geworden is, ik heb 'n vaag vermoeden dat hij kinderen ook vermoeiend vindt 😂

Laatst bewerkt:

Absoluut hoor.

Mijn vriendin is vanmiddag naar een seksshop gefietst achter haar eerste vibrator. Zoals hier eerder vermeld is ze qua seks nogal gesloten en zo kan ze haar eigen lichaam wat verkennen / comfortabeler worden met haarzelf. Ik ben grote fan. 👍

Mijn vriendin is vanmiddag naar een seksshop gefietst achter haar eerste vibrator. Zoals hier eerder vermeld is ze qua seks nogal gesloten en zo kan ze haar eigen lichaam wat verkennen / comfortabeler worden met haarzelf. Ik ben grote fan. 👍
Welke maat heeft ze genomen?

Op de foto ziet het er groter uit dan mijn eigen paddestoel dus als blijkt dat het de grootte is die de oplossing biedt zal ik in de buy/trade eens kijken achter een tweedehands sleeve. Je ziet, we gaan vooruit.
Ziet maar dat ze u niet inruilt voor een model met een langere knots. :P
Een vibrator moet trouwens niet groot zijn, dat moet gewoon hard trillen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan