Wat is jong? Ik ben 46 en ik voel en vind mij nog jong!Je bent toch nog vrij jong als ik me niet vergis.

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is jong? Ik ben 46 en ik voel en vind mij nog jong!Je bent toch nog vrij jong als ik me niet vergis.

Als het over vrouwen gaat én een "goeie" leeftijd om kinderen te krijgen, heeft men het doorgaans over jonger dan 35j. Uit medisch oogpunt is de kans op problemen met de vruchtbaarheid én de kwaliteit van de eitjes die minder is, tussen 35j en 40j nog aanvaardbaar.Wat is jong? Ik ben 46 en ik voel en vind mij nog jong!
Dat ge moogt wippen met wie ge wilt zonder dat uw madam daar iets op zegt.@TRUMP ; wat bedoel je met die zin met de jail card in je original post ?
Mijn beste vriend leerde zijn vrouw na haar 40ste kennen. Op geheel natuurlijke wijze zwanger geraakt op haar 41ste en 42steMaar dat is dus heel algemeen en houdt geen rekening met individuele factoren.

Ik kan me eerlijk gezegd weinig bijwerkingen herinneren. De operatie op zich is normaal zwaarder maar aangezien ze daar toch moesten zijn..Anderhalf jaar geleden om gevraagd, wordt niet meer gedaan bij ons in het ziekenhuis althans omdat de nevenwerkingen te groot zijn en er voldoende alternatieve anticonceptie bestaat.
Spiraal was ik niet zo gelukkig mee, nu prikpil.
maar je hebt ‘s morgens meer tijd voor je aan de werkdag begint. Je blijft al eens langer liggen, voelt ‘s avonds minder de rush op tijd in te dommelen om ‘s morgens de files voor te zijn of je neemt al eens tijd om samen te douchen.
Tijdens mijn spoedkeizersnede hebben ze het me niet gevraagd en vooraf ook niet besproken.Ik kan me eerlijk gezegd weinig bijwerkingen herinneren. De operatie op zich is normaal zwaarder maar aangezien ze daar toch moesten zijn..
Ze ondervindt er zelf ook niet veel nadelen van. Ook weinig voordelen. Oke ze neemt de pil niet meer maar daar had ze niet veel last van.
Bij veel vrouwen stijgt het libido blijkbaar wanneer ze stoppen met de pil maar da's shower hetzelfde gebleven.
Zou dus wél een extra ingreep zijn voor mij. 
ten eerste is ze 5 jaar ouder dan ik,Ik zou eerder de oorzaak bij een meer macho-cultuur zoeken. De man als soortement stier en de vrouw die dit geweldig moet vinden voor een geslaagd huwelijk. Dat is niet enkel in Thailand zo. Ook is ze misschien gewoon jonger? Je geeft ook aan ze op vakantie te bedriegen, misschien denkt ze dat je thuis iets tekort komt?
het is niet zo dat ze daar specifiek naar vraagt of zegt "je mag dit of dat niet doen".Dat ge moogt wippen met wie ge wilt zonder dat uw madam daar iets op zegt.
Zolang jullie twee daarmee tevreden zijn heeft niemand anders daar zaken mee.het is niet zo dat ze daar specifiek naar vraagt of zegt "je mag dit of dat niet doen".
ze weet ook wel hoe ik over liefde =/= lust denk,
en weet dat ze 5 jaar ouder is als ik.
ze heeft zo iets van, 'wat ik niet weet, hoef ik me ook niet aan te trekken', en vraagt ze er niet om.
maar ja hoor, ze laat me wel gerust op dat gebied. als we op vakantie zijn, gaat zij voor langere tijd naar de familie, en ik ga ook wel es een paar dagen mee, maar aangezien wij niet kunnen communiceren, laat ze me ook wel eens alleen of met andere maten daar rond reizen.
ik vind dit een prima zaak. als iemand anders daar weer het zijne over denkt, dan is dat jammer voor die.
Maar dat is nu toch raar? Dus een vrouw die een wat "vrijer" seksleven wil, moet dan maar continu hormonale anti-conceptie nemen?Er zijn nog tig andere opties dan de pil (wel meestal hormonaal dus misschien niet per se dé oplossing, al werkt het natuurlijk niet allemaal op dezelfde manier) en een vasectomie is net iets sneller gefixed.
Als er nog babyplannen zijn in de nabije toekomst en zoveel miserie met de pil, hebt ge nog altijd de oude getrouwe condoom ook natuurlijk
Non heeft het nu toch ook enkel over seks in een vaste relatie?Maar dat is nu toch raar? Dus een vrouw die een wat "vrijer" seksleven wil, moet dan maar continu hormonale anti-conceptie nemen?
Want "een vasectomie is makkelijker" werkt natuurlijk enkel als je een vaste partner hebt... Je moet toch zelf kunnen beslissen dat je wil dat uw lichaam geen kinderen meer kan maken ook?
Ja, maar als dokters al weigeren om een sterilisatie te doen, dan heb je als vrouw toch niet veel keuze meer?Non heeft het nu toch ook enkel over seks in een vaste relatie?
Het enige niet-hormonale behalve sterilisatie is het koperspiraal. Maar als je wisselende contacten hebt, beschermt die niet tegen SOA's natuurlijk...
Je weet dat we daar een topic voor hebben hé?oh boy

Nou, net wél!Ja, maar als dokters al weigeren om een sterilisatie te doen, dan heb je als vrouw toch niet veel keuze meer?

Maar al die dingen (buiten koperspiraal)zijn hormonaal, en als ik hier kijk wat het verschil is sinds mijn vrouw gestopt was met de pil, zou ik persoonlijk het niet meer moeten hebben...Nou, net wél!
Staafje, ring, spiraal, prikpil, vrouwencondoom, klassieke pil, onthouding, morning after pil,...
Dat terwijl het aanbod bij mannen veel beperkter is!
Nee klopt, is zeker niet zonder bijwerking. Maar niet elke vrouw is zoals jouw vrouw ook heMaar al die dingen (buiten koperspiraal)zijn hormonaal, en als ik hier kijk wat het verschil is sinds mijn vrouw gestopt was met de pil, zou ik persoonlijk het niet meer moeten hebben...
En het is nu ook niet dat een koperspiraaltje zonder bijwerkingen is (volgens google).
.