Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Serieus? 😖
Dus de rechter kan mijn man een straf opleggen omdat die mijn kont masseert en borsten streelt terwijl ik slaap? Tenzij ik dood ben laat ik wel merken of ik het prettig vind of niet en ik zeg je eerlijk, vind het héérlijk.
So sue me. Of hem.
Zieke shit als je denkt dat dit iets te maken heeft met verkrachting zieke teringzooi.😵
Als jij morgen uitvist dat hij je bedriegt en een klacht neerlegt? Mogelijks.

Maar even serieus, hoe gaat zoiets in zijn werk dan?
Dus de man gaat de vrouw beetje liggen betasten, zij vindt dat oké en/of wordt wakker en gaan ze klussen of ze slaapt gewoon verder.
Man gaat jaren later vreemd en vrouw beslist om naar de rechter te stappen met ja zo van ' de nacht van woensdag 17 maart van het jaar 2011 heeft mijn man me verkracht'
Zoiets?

Ik zou er als rechter eens goed mee lachen en ze allebei buitenknikkeren.

Dus de man gaat de vrouw beetje liggen betasten, zij vindt dat oké en/of wordt wakker en gaan ze klussen of ze slaapt gewoon verder.
Man gaat jaren later vreemd en vrouw beslist om naar de rechter te stappen met ja zo van ' de nacht van woensdag 17 maart van het jaar 2011 heeft mijn man me verkracht'
Zoiets?

Als je een woke rechter hebt, heb je het als vent vlaggen.

Zoiets?

verstandiger zijn eh, weten dat hij dat doet, camera op zetten, kijk hij doet dat al jaren en ik heb nu eindelijk bewijs! Misschien klasseren ze dat, misschien ook niet. Hangt er vanaf wie chance heeft zeker?

Zoiets?

Het gaat om het geval dat zij dat niet oké vindt hé. Gij hebt al aangegeven aan uwe man dat ge dat leuk vind, dus geen probleem. + Ge geeft zelf ook nog eens aan dat hij het niet doet als ge diep in slaap zijt en dat het beperkt is tot wat strelen. Ik betwijfel sterk dat dat als problematisch gedrag zou beoordeeld worden.

Maar sommige vrouwen maken evengoed mee dat ze wakker worden en hun man hen al half of volledig gepenetreerd heeft en dat snapt ge toch wel dat dat niet oké is? Als op voorhand gezegd geweest is dat zoiets wel kan (zoals bv. wakker pijpen uit het voorbeeld van een andere poster), is het een ander verhaal.

Als je een woke rechter hebt, heb je het als vent vlaggen.

Complete dooddoener dat. Het is niet omdat ge getrouwd zijt/in een relatie zit dat ge recht hebt op uw wederhelft zijn/haar lichaam wanneer die zich daar niet bewust van is.

Het gaat om het geval dat zij dat niet oké vindt hé. Gij hebt al aangegeven aan uwe man dat ge dat leuk vind, dus geen probleem. + Ge geeft zelf ook nog eens aan dat hij het niet doet als ge diep in slaap zijt en dat het beperkt is tot wat strelen. Ik betwijfel sterk dat dat als problematisch gedrag zou beoordeeld worden.

Maar sommige vrouwen maken evengoed mee dat ze wakker worden en hun man hen al half of volledig gepenetreerd heeft en dat snapt ge toch wel dat dat niet oké is? Als op voorhand gezegd geweest is dat zoiets wel kan (zoals bv. wakker pijpen uit het voorbeeld van een andere poster), is het een ander verhaal.

Complete dooddoener dat. Het is niet omdat ge getrouwd zijt/in een relatie zit dat ge recht hebt op uw wederhelft zijn/haar lichaam wanneer die zich daar niet bewust van is.
Zelfs al zeg je dat het ok is als vrouw, als je nadien in ruzie uiteengaat en dat wordt bovengehaald, wat dan? Nog steeds een dooddoener?

Zelfs al zeg je dat het ok is als vrouw, als je nadien in ruzie uiteengaat en dat wordt bovengehaald, wat dan? Nog steeds een dooddoener?

Dat zullen de instanties die zo'n dingen dan onderzoeken beoordelen hé. Er worden evengoed andere dingen beweerd bij mensen die uit elkaar gaan. Waarom zou dit opeens anders zijn?
Maar geen nood, als ge 5 jaar terug uw slapende madam nekeer bekropen hebt en daar is geen enkel spoor van te vinden (geen aangifte, geen getuigen waar ze toen haar verhaal heeft tegen gegaan etc) dan zal daar niets mee gedaan worden ze.
Dat ge, op een internetforum, in een discussie over het negeren van consent van uw (getrouwde) slapende partner vindt dat rechters 'woke' zijn als ze daarin meegaan zal misschien niet in uw voordeel spreken.

Dan is het aan de vrouw zelf om op dat moment er iets aan te doen en niet pas als die klootviool vreemdgaat. Als hij er voor de helft of volledig inzit dan is ze volgens mij op sterven na dood.:unsure:
En ja dat maakt het uiteraard een compleet ander verhaal en zo bestaan er helaas ook wel.
Als die vrouw dat niet oké vindt hoop ik dat de piemol van die man eraf valt.
Dat er pas achteraf iets mee gedaan werd dat maakte gij er van hé. Er werd gewoon opgemerkt dat het niet helemaal legaal is om ongevraagd aan uw slapende partner te zitten.

Ik heb een maat die al 5 jaar zijn kinderen amper ziet omwille van een valse klacht van partnergeweld. Enkel nog onder begeleiding om de paar weken een paar uurkes. En dat was ook dikke liefde in den tijd.
Ja, en dat kan je altijd voorhebben hé met de verkeerde persoon in de verkeerde situatie.

Moet je daarom elke (seksuele) handeling die je in een relatie doet overdenken? Dan begin je misschien zelfs beter gewoon geen relatie...

Dat er pas achteraf iets mee gedaan werd dat maakte gij er van hé. Er werd gewoon opgemerkt dat het niet helemaal legaal is om ongevraagd aan uw slapende partner te zitten.
Kijk dat het niet oké is om ongewenst aan je partner te zitten (of die nu slaapt of niet) is gewoon niet oké en daar valt niet over te discussiëren, zoveel is duidelijk maar ik dacht dat Zara echt wel in de richting ging/wou gaan om het later tegen hem te gebruiken dus daarom dat ik ook zei dat ze er op dat moment iets aan moet doet. Gewoon gelijk korte metten maken met dat geklooi.

verstandiger zijn eh, weten dat hij dat doet, camera op zetten, kijk hij doet dat al jaren en ik heb nu eindelijk bewijs! Misschien klasseren ze dat, misschien ook niet. Hangt er vanaf wie chance heeft zeker?

Kijk dat het niet oké is om ongewenst aan je partner te zitten (of die nu slaapt of niet) is gewoon niet oké en daar valt niet over te discussiëren, zoveel is duidelijk maar ik dacht dat Zara echt wel in de richting ging/wou gaan om het later tegen hem te gebruiken dus daarom dat ik ook zei dat ze er op dat moment iets aan moet doet. Gewoon gelijk korte metten maken met dat geklooi.

Zijn eerste reactie was nochtans gewoon dat het niet legaal was (en dat was dus op uw initieel statement dat een slapende partner dat niet kan tegenhouden en dat ge verbaast waart dat dat niet oké zou zijn).
Dat hij verder in het gesprek uw specifieke situatie begon te gebruiken was al zeverend hé (zeker die tweede uit jouw quotes is duidelijk om te zeveren)

zzzzzzzzzz

Wat indien iemand zwanger is, mag het dan?

Wat met de kleine?

Ik dacht dat "foeti" kunnen voelen aan de hand van de geluidsgolven of de partner al dan niet assertief is, mag het dan?

Hebt gij seks met die kleine :thinking:

Een foetus kan zeker iets gewaar worden: verhoogde hartslag, ritmisch heen en weer bewegen. Maar of die het verschil zal merken tussen dansen of seks lijkt mij moeilijk hard te maken

Als een vrouw u wil “pakken”, lukt dat haar toch hoor. Maak u geen illusies.
(En neen ik ben niet anti-vrouw, gewoon realiteit).

Zijn eerste reactie was nochtans gewoon dat het niet legaal was (en dat was dus op uw initieel statement dat een slapende partner dat niet kan tegenhouden en dat ge verbaast waart dat dat niet oké zou zijn).
Dat hij verder in het gesprek uw specifieke situatie begon te gebruiken was al zeverend hé (zeker die tweede uit jouw quotes is duidelijk om te zeveren)
Dit dus, ik stelde gewoon dat daar in theorie een probleem van zou kunnen komen. En ging ik gewoon door op die redenering.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan