Privé sauna
Dat is hetzelfde als gaan neuken hé. Dat is basically een synoniem.
Nu, voor mij geen probleem. Als mijn wederhelft maar content is denk ik dan
Laat jij dat echt toe? Nooit jaloers? Ik zou het niet kunnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privé sauna
Dat is hetzelfde als gaan neuken hé. Dat is basically een synoniem.
Nu, voor mij geen probleem. Als mijn wederhelft maar content is denk ik dan
Ik heb sinds mijn 16de een (relatief knappe) man als beste vriend.In het verlengde hiervan:
Hoe doen koppels dat waarvan één iemand bi is?
Zou je, als man, niet onzeker zijn mocht je vrouw bi zijn en ze met haar beste vriendin eens naar de sauna gaat? Ik zeg niet dat er iets zou gebeuren, maar het zou toch wel knagen
Of zou je zeggen; doe maar eens?
Spoelen jullie ook door naar de goede actiescénes? Of kijken jullie echt voor het verhaal?Wij kijken da samen, das quality time![]()

Het voorbeeld dat jij geeft kan voor mij 100% En gebeurd hier ook wel eens.Ik heb sinds mijn 16de een (relatief knappe) man als beste vriend.
De mannen in MIJN leven hebben daar nooit een probleem van gemaakt als ik eens alleen met hem af sprak (niet naar de sauna, maar wel alleen bij mij thuis bvb).
De vrouwen in ZIJN leven hebben er al ALTIJD een probleem van gemaakt, eentje had het zelfs zo erg dat alleen afspreken op een publieke plaats zelfs een probleem was. We hebben bvb wel afgesproken nog in de cafetaria van het zwembad, tafeltje aan het raam, terwijl zij haar lengtes zwom, zodat we toch "privacy" hadden maar ze toch zeker ik de gaten kon houden dat ik 'm niet zou verslinden of zo...
Heeft toch met vertrouwen van de ene partner en openheid van de andere partner te maken, denk ik?
Spoelen jullie ook door naar de goede actiescénes? Of kijken jullie echt voor het verhaal?![]()
Aaaah dat zijn dan die after credit scènes?Wij spoelen de seksscenes door tot er weer gepraat wordt.
Laat jij dat echt toe? Nooit jaloers? Ik zou het niet kunnen.
Ik vind dat eigenlijk een moeilijke. Ik ben ook helemaal voor elkaar niet te hard te proberen in te palmen, maar er zijn ook wel wat volkswijsheden richting "een man en een vrouw kunnen nooit gewoon vrienden blijven zonder dat iemand meer wil". Dat is overdreven hé, ik weet het, maar hoe beginnen affaires?Ik heb sinds mijn 16de een (relatief knappe) man als beste vriend.
De mannen in MIJN leven hebben daar nooit een probleem van gemaakt als ik eens alleen met hem af sprak (niet naar de sauna, maar wel alleen bij mij thuis bvb).
De vrouwen in ZIJN leven hebben er al ALTIJD een probleem van gemaakt, eentje had het zelfs zo erg dat alleen afspreken op een publieke plaats zelfs een probleem was. We hebben bvb wel afgesproken nog in de cafetaria van het zwembad, tafeltje aan het raam, terwijl zij haar lengtes zwom, zodat we toch "privacy" hadden maar ze toch zeker ik de gaten kon houden dat ik 'm niet zou verslinden of zo...
Heeft toch met vertrouwen van de ene partner en openheid van de andere partner te maken, denk ik?
Ik ga relaties aan met iemand die dezelfde waarden heeft als mij. Als die op voorhand/ openlijk aangeeft dat trouw voor hem niet belangrijk is, dan denk ik niet dat ik het vertrouwen zou kunnen behouden én de relatie verder zou willen zetten.Maar wat zou je nu bvb doen mocht je man bi zijn? En hij af en toe toch door laat schijnen eens van een ander tafel te willen eten?
"een man en een vrouw kunnen nooit gewoon vrienden blijven zonder dat iemand meer wil". Dat is overdreven hé, ik weet het, maar hoe beginnen affaires?
Wij hebben beide die crush voor elkaar gehad, maar er niet op ingegaan.Ik vind dat eigenlijk een moeilijke. Ik ben ook helemaal voor elkaar niet te hard te proberen in te palmen, maar er zijn ook wel wat volkswijsheden richting "een man en een vrouw kunnen nooit gewoon vrienden blijven zonder dat iemand meer wil". Dat is overdreven hé, ik weet het, maar hoe beginnen affaires?
), je kent elkaars negatieve kanten ook maar al te goed 
Jullie kunnen die gevoelens mss indijken, maar hoeveel anderen kunnen dat?Wij hebben beide die crush voor elkaar gehad, maar er niet op ingegaan.
Uiteindelijk beseffen we ook allebei dat we ons te veel zouden ergeren aan elkaar waardoor het als koppel niet zou matchen.
Dat is het voordeel van elkaar al 25j lang te kennen he (eigenlijk langer want we zaten samen in het lager en de kleuterklas), je kent elkaars negatieve kanten ook maar al te goed
![]()
Ik kan niet voor een ander spreken, enkel voor mezelf.Jullie kunnen die gevoelens mss indijken, maar hoeveel anderen kunnen dat?

Complete bullshit. Mijn 2 beste vriendinnen gaan al 16 jaar mee. En wij hebben nog nooit een seksuele handeling gedaan buiten een paar keer zat gemuild.
Maar dat doe ik ook met enkele mannelijke vrienden.
Het is complete bullshit maar de ene heeft al eens gemuild en de andere heeft wel al een crush voor elkaar gehad maar is er niet mee verder gegaan.Wij hebben beide die crush voor elkaar gehad, maar er niet op ingegaan.
Uiteindelijk beseffen we ook allebei dat we ons te veel zouden ergeren aan elkaar waardoor het als koppel niet zou matchen.
Dat is het voordeel van elkaar al 25j lang te kennen he (eigenlijk langer want we zaten samen in het lager en de kleuterklas), je kent elkaars negatieve kanten ook maar al te goed
![]()
Euh... Ik heb al meer dan eens een crush gehad op iemand waar niets verder van gekomen is, of je nu in een relatie zit of niet, dat KAN gebeuren. Met vrienden, collega's of wildvreemden.Het is complete bullshit maar de ene heeft al eens gemuild en de andere heeft wel al een crush voor elkaar gehad maar is er niet mee verder gegaan.

Ik zou nooit ja zeggen tegen een trio, tout court, zelfs niet als het Brad Pitt in zijn jonge jaren zou zijn die het aanbiedtNog eentje om het af te leren
Je vrouw vraagt of je een trio ziet zitten samen met haar beste knappe vriendin.
Ik denk dat, zonder overdrijven, 80% vd mannen ja zou zeggen.
Maar wat als je vrouw met een extra man wil trio doen? Zou je dan nog ‘ja’ zeggen?
![]()
.jaNog eentje om het af te leren
Je vrouw vraagt of je een trio ziet zitten samen met haar beste knappe vriendin.
Maar wat als je vrouw met een extra man wil trio doen? Zou je dan nog ‘ja’ zeggen?
![]()
Nog eentje om het af te leren
![]()