Rub1con
Active member
Ik heb met mijn vrouw meestal 2x per week sex, maar dat kan ook gewoon 4 tot 5 keer per week zijn.
Dan nog heb ik de behoefte om een paar keer per week aan zelfbediening te doen en ze weet dat. Soms ook als ze erbij is, soms krijgt ze dan ook zin maar niet altijd.
Ik heb een hoog libido en ze kan mij niet altijd volgen dus geeft ze er ook niet om dat ik dat doe.
We zijn 45 en 24 jaar samen
Dan nog heb ik de behoefte om een paar keer per week aan zelfbediening te doen en ze weet dat. Soms ook als ze erbij is, soms krijgt ze dan ook zin maar niet altijd.
Ik heb een hoog libido en ze kan mij niet altijd volgen dus geeft ze er ook niet om dat ik dat doe.
We zijn 45 en 24 jaar samen
Ik zou gek worden moest mijn man zo'n laag libido hebben, serieus. Geen één van ons 2 heeft behoefte om te masturberen maar soms doe ik dat naast hem gewoon om hem te pesten of als hij het druk heeft in zijn kantoor (thuis) en ik zeg dat ik ga slapen en alvast ga beginnen dan is hij daar binnen de 2 seconden ook.
Hij zelf alleen als hij voor langere periode in de buitenland zit en ik weet dat dan gewoon. Daar is toch niets bedriegen aan?

GOOD LUCK!