Mulan
Well-known member
"clitoris stimulator" als van in een trillende kop en een groot handvat.Oké sizequeen. Dat ding is 20 centimeter![]()

Nu ga ik je een geweldig wijdverspreid geheim vertellen.... De clitoris zit NIET in de schede!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"clitoris stimulator" als van in een trillende kop en een groot handvat.Oké sizequeen. Dat ding is 20 centimeter![]()

"clitoris stimulator" als van in een trillende kop en een groot handvat.
Nu ga ik je een geweldig wijdverspreid geheim vertellen.... De clitoris zit NIET in de schede!![]()

Der in steken is niets, maar er terug uit krijgen...Het is niet wat hij bedoelt natuurlijk maar de clitoris zit ook een groot stuk intern, waardoor ge net ook via vaginale stimulatie orgasmes kunt bekomen (zie ongetwijfeld ook de links van die ene poster die in de war was).
Maar voor @Eland, zoals Mulan zegt zijn niet alle vibrators bedoeld om intern te gebruiken. Ik hoop maar dat er nog geen mensen zo'n wand er hebben proberen insteken maar ik vrees er voor![]()

Als je het goed wil maken én wil bijleren, je weet wat ik adviseer als goedmakertje!Ah ja ik ben niet zo goed in de biologie van de vrouw. Van de week dacht m'n vriendin supergeil te zijn door 'oh ja, lik mijn schedel!' te roepen waarna ik haar voorhoofd begon te likken. Blijkbaar bedoelde ze 'schede', wat zich een goeie meter lager zou bevinden.

Ik denk niet dat ik iemand ooit dat woord al luidop heb horen zeggen, dus ik snap uw foute interpretatie wel. Is dat dan een woord uit haar dagelijkse vocabulaire?Ah ja ik ben niet zo goed in de biologie van de vrouw. Van de week dacht m'n vriendin supergeil te zijn door 'oh ja, lik mijn schedel!' te roepen waarna ik haar voorhoofd begon te likken. Blijkbaar bedoelde ze 'schede', wat zich een goeie meter lager zou bevinden.
Is dat dan bij jou het geval als je masturbeert?Als je te vaak Bv die magic wand enzo toepast, treedt er dan niet zo een soort van gewenning op of nood aan steeds meer stimulatie?

Bij mannen bestaat dat inderdaad ook, death grip syndromeIs dat dan bij jou het geval als je masturbeert?![]()
Dat kan gebeuren, net zoals bij mannen. Ik denk dat het iets minder vaak voorkomt wel bij vrouwen maar dat is gewoon gebaseerd op mijn buikgevoelAls je te vaak Bv die magic wand enzo toepast, treedt er dan niet zo een soort van gewenning op of nood aan steeds meer stimulatie?
Ik heb daarstraks in de tuin ne dikke vettige en vrij grote paddestoel uit de grond getrokken!Op de foto ziet het er groter uit dan mijn eigen paddestoel dus als blijkt dat het de grootte is die de oplossing biedt zal ik in de buy/trade eens kijken achter een tweedehands sleeve. Je ziet, we gaan vooruit.
Ne vibrator of dildo recht in de poep(er) dan hé man!Zijn hier goeie aanraders voor de mannen ook? Zelfs een @[B]poeperman[/B] kan dat eens gebruiken...
Je onderbuikgevoel, zeker...Ik denk dat het iets minder vaak voorkomt wel bij vrouwen maar dat is gewoon gebaseerd op mijn buikgevoel

FtfyNe vibrator of dildo recht in de poeper, man!
Valt wel mee bij mij, maar da's ook omdat de magic wand een totaal ander gevoel geeft dan met mijn vinger mijn clitoris stimuleren, da's een totaal andere beweging dus gewoon twee verschillende manieren van masturberen.Het gaat niet over gewoon masturberen hé. Wel over extra fysieke stimulatieve hulpmiddelen gebruiken die er misschien voor zorgen dat 'gewone' handelingen dan geen voldoening meer geven.
Nee toch??Ah ja ik ben niet zo goed in de biologie van de vrouw. Van de week dacht m'n vriendin supergeil te zijn door 'oh ja, lik mijn schedel!' te roepen waarna ik haar voorhoofd begon te likken. Blijkbaar bedoelde ze 'schede', wat zich een goeie meter lager zou bevinden.