Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
"clitoris stimulator" als van in een trillende kop en een groot handvat. 😏

Nu ga ik je een geweldig wijdverspreid geheim vertellen.... De clitoris zit NIET in de schede! 🤯

Het is niet wat hij bedoelt natuurlijk maar de clitoris zit ook een groot stuk intern, waardoor ge net ook via vaginale stimulatie orgasmes kunt bekomen (zie ongetwijfeld ook de links van die ene poster die in de war was).

Maar voor @Eland, zoals Mulan zegt zijn niet alle vibrators bedoeld om intern te gebruiken. Ik hoop maar dat er nog geen mensen zo'n wand er hebben proberen insteken maar ik vrees er voor :unsure:

Het is niet wat hij bedoelt natuurlijk maar de clitoris zit ook een groot stuk intern, waardoor ge net ook via vaginale stimulatie orgasmes kunt bekomen (zie ongetwijfeld ook de links van die ene poster die in de war was).

Maar voor @Eland, zoals Mulan zegt zijn niet alle vibrators bedoeld om intern te gebruiken. Ik hoop maar dat er nog geen mensen zo'n wand er hebben proberen insteken maar ik vrees er voor :unsure:
Der in steken is niets, maar er terug uit krijgen... 🙈🙈🙈

Ah ja ik ben niet zo goed in de biologie van de vrouw. Van de week dacht m'n vriendin supergeil te zijn door 'oh ja, lik mijn schedel!' te roepen waarna ik haar voorhoofd begon te likken. Blijkbaar bedoelde ze 'schede', wat zich een goeie meter lager zou bevinden.

Ah ja ik ben niet zo goed in de biologie van de vrouw. Van de week dacht m'n vriendin supergeil te zijn door 'oh ja, lik mijn schedel!' te roepen waarna ik haar voorhoofd begon te likken. Blijkbaar bedoelde ze 'schede', wat zich een goeie meter lager zou bevinden.
Als je het goed wil maken én wil bijleren, je weet wat ik adviseer als goedmakertje! 😂

Ik denk niet dat ik iemand ooit dat woord al luidop heb horen zeggen, dus ik snap uw foute interpretatie wel. Is dat dan een woord uit haar dagelijkse vocabulaire?

Bon, als man heb ik volgende info voornamelijk via observatie verzameld:

- De Lovense Lush: trillende toy die qua design vnl bedoeld is om in te brengen. Geweldig voorspel / stiekem ergens publiek gebruiken (door bediening via de app) apparaat maar qua effectiviteit voor orgasme minder goed.

- De Satisfyer: toy voor uitwendig gebruik. Werkt met luchtdruk om de clitoris te stimuleren. Maakt af en toe een hels lawaai en ook door de luchtdruk vindt mijn vriendin dit niet de meest aangename toy. Effectiviteit wel hoog, orgasme krijg je er zeker van. Ah, de batterij was hier ook snel aan prestaties aan het inboeten. Heb de indruk dat die Lovense kwalitatiever gebouwd is.

- De Magic Wand: de krachtpatser van de vibrators. Dus voor uitwendig gebruik en trilt als een gek. Zeker degene met netsnoer (maar dan moet je dus stopcontact in de buurt hebben). Voor uitwendig gebruik (bekijk dat ding...) en stimuleert via zeer krachtige trillingen. Werkt heel goed.

De Lovense Lush gebruiken we hier voornamelijk samen en bij wijze van voorspel. De Satisfyer ligt in het toiletzakje van mijn vriendin en wordt enkel door haar alleen gebruikt. De Magic Wand is een mix.

Als je te vaak Bv die magic wand enzo toepast, treedt er dan niet zo een soort van gewenning op of nood aan steeds meer stimulatie?

Als je te vaak Bv die magic wand enzo toepast, treedt er dan niet zo een soort van gewenning op of nood aan steeds meer stimulatie?
Dat kan gebeuren, net zoals bij mannen. Ik denk dat het iets minder vaak voorkomt wel bij vrouwen maar dat is gewoon gebaseerd op mijn buikgevoel

Op de foto ziet het er groter uit dan mijn eigen paddestoel dus als blijkt dat het de grootte is die de oplossing biedt zal ik in de buy/trade eens kijken achter een tweedehands sleeve. Je ziet, we gaan vooruit.
Ik heb daarstraks in de tuin ne dikke vettige en vrij grote paddestoel uit de grond getrokken!

Zijn hier goeie aanraders voor de mannen ook? Zelfs een @[B]poeperman[/B] kan dat eens gebruiken...
Ne vibrator of dildo recht in de poep(er) dan hé man!

Laatst bewerkt:
Het gaat niet over gewoon masturberen hé. Wel over extra fysieke stimulatieve hulpmiddelen gebruiken die er misschien voor zorgen dat 'gewone' handelingen dan geen voldoening meer geven.
Valt wel mee bij mij, maar da's ook omdat de magic wand een totaal ander gevoel geeft dan met mijn vinger mijn clitoris stimuleren, da's een totaal andere beweging dus gewoon twee verschillende manieren van masturberen.

Kan de wand ook aanraden, is de favoriet van het vrouwtje. Combinatie van penetratie + de wand is dan ook een van de zekere manieren voor haar om tot orgasme te komen. Gewenning van de wand zal wel meevallen, die gaat echt niet op hoge stand (trillingen zijn dan eerder pijnlijk).
We moeten wel eens testen of een draadloos model ook goed werkt, die kabel is niet altijd zo handig als je bezig bent.

Nee toch?? :lol:
Als je supergeil bent ga je toch niet "lik mijn schede(l)" roepen haha ze had gewoon je gezicht tussen haar benen moeten dieuwen dan weet je gelijk wat je moet doen. Niet al teveel woorden aan vuil maken.😛😛

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan