Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Misschien dan wat meer jezelf zijn hier ipv met plattitudes en halve waarheden te gooien? We kunnen er allemaal maar wel bij varen.
Ja, kijk - de meeste mensen zijn 100% serieus op een forum. Terwijl ik altijd zoiets gehad heb van: Waarom moet dat? T'is hier anoniem. Ik leef mij hier uit. De frustraties van het dagelijks leven moeten hier eruit. Laten we zeggen: Als ik zever verkondig dan is dat gewoon stoom/stress dat eruit komt en daarna voel ik mij weer happier. Is daar iets mis mee? Iedereen in koor: JA (uitgezonderd ikzelf, mijn antwoord is dan neen, that is the problem)

Maar je hebt 100% gelijk hoor. Daar niet van. Ik zal me een maandje trachten (nog beter) te beheersen en géén onwaarheden (proberen) te verkondigen en dan zullen we wel zien. Agreed? :)

Ik ben al véél serieuzer geworden op dit forum, tov vroeger omdat ik niet graag heb dat anderen zich slecht voelen daarna, maar er is nog werk aan de winkel

Wat mij wél lichtjes stoort is, dat welke uitleg ik er ook aan geef (niet alleen vandaag, maar eigenlijk wrijft men mij, dit elke paar maanden wél wéér in mijn gezicht), dat indirect ik hier in dit topic (meestal van vrouwen?) onophoudelijk een tegenreactie krijg zo van ..:
"Whatever you say, dat je aan géén vriendin kon geraken in een ver verleden, IS en BLIJFT enkel en alleen jou schuld. AMEN!"

Correctie: Dit is niet alleen over mijzelf, maar ook tov andere mannen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben dan mijzelf.
(Maar die mannen zwijgen nu wijselijk in koor lol)

Men haalt zelfs het onderste uit de kast, door bullshit posts van mij (waarmee ik absoluut akkoord ga dat die bullsbit zijn), uit dit forum te misbruiken om dat dan ook gewoon aan te tonen. Dat is toch een beetje kort door de bocht (mijn mening) en gewoon een beetje TE gemakkelijk voor iets complex (een relatie en alles daarond is gewoon niet iets simpel sé). Maar goed: Vrouwen hoeven mij ook niet leuk te vinden. Even goede vrienden hoor.

En ik denk dat hiermee deze conversatie kan afgesloten worden. We zijn nu méér over mijn bullshit posts aan het spreken dan over seks (waarover dit topic eigenlijk gaat) dus ja .. het wijkt nu wel te veel af.

Laatst bewerkt:
Wat mij wél lichtjes stoort is, dat welke uitleg ik er ook aan geef (niet alleen vandaag, maar eigenlijk wrijft men mij, dit elke paar maanden wél wéér in mijn gezicht), dat indirect ik hier in dit topic (meestal van vrouwen?) onophoudelijk een tegenreactie krijg zo van ..:
"Whatever you say, dat je aan géén vriendin kon geraken in een ver verleden, IS en BLIJFT enkel en alleen jou schuld. AMEN!"

Ja dat heb ik echt gezegd zie. Gij betrekt het hier weer op geen relatie kunnen krijgen (en gezien ge meerdere relaties hebt gehad zie ik al helemaal niet waarom ge blijkbaar zelf daar zo mee zit), ik heb het alleen maar gehad op de mismatch die er duidelijk altijd is tussen wat gij probeert te zeggen en andere mensen verstaan 🤷‍♀️

Als ge nu bewust zever ligt te verkondigen omdat ge dat tof vind: ge doet maar hé. Maar ge verkondigt uwe zever als uw echte menig die veelal aan elkaar hangt met rare gedachtesprongen en stereotiepe vooroordelen (meestal over vrouwen :v). Ge kunt dan niet verrast zijn als mensen daarop reageren of gewoon niet meer serieus op u reageren.

En ge kunt dat nu allemaal wel lacherig afdoen en telkens een statement toevoegen a la 'niet alle vrouwen zijn zo hé' maar er zit daar duidelijk toch behoorlijk wat verbitterdheid naar vrouwen (alle of enkel die in uw leven) :thinking:

Ja dat heb ik echt gezegd zie. Gij betrekt het hier weer op geen relatie kunnen krijgen (en gezien ge meerdere relaties hebt gehad zie ik al helemaal niet waarom ge blijkbaar zelf daar zo mee zit), ik heb het alleen maar gehad op de mismatch die er duidelijk altijd is tussen wat gij probeert te zeggen en andere mensen verstaan 🤷‍♀️

Als ge nu bewust zever ligt te verkondigen omdat ge dat tof vind: ge doet maar hé. Maar ge verkondigt uwe zever als uw echte menig die veelal aan elkaar hangt met rare gedachtesprongen en stereotiepe vooroordelen (meestal over vrouwen :v). Ge kunt dan niet verrast zijn als mensen daarop reageren of gewoon niet meer serieus op u reageren.

En ge kunt dat nu allemaal wel lacherig afdoen en telkens een statement toevoegen a la 'niet alle vrouwen zijn zo hé' maar er zit daar duidelijk toch behoorlijk wat verbitterdheid naar vrouwen (alle of enkel die in uw leven) :thinking:
Je neemt me de woorden uit de mond. Hoewel ik @makila er niet van verdenk dit moedwillig te doen schoffeer je toch geregeld wel bepaalde groepen met hetgeen je zegt. (En hoogst waarschijnlijk doe ik dit ook wel geregeld :shy::shy:)

Ja, kijk - de meeste mensen zijn 100% serieus op een forum. Terwijl ik altijd zoiets gehad heb van: Waarom moet dat? T'is hier anoniem. Ik leef mij hier uit. De frustraties van het dagelijks leven moeten hier eruit. Laten we zeggen: Als ik zever verkondig dan is dat gewoon stoom/stress dat eruit komt en daarna voel ik mij weer happier. Is daar iets mis mee? Iedereen in koor: JA (uitgezonderd ikzelf, mijn antwoord is dan neen, that is the problem)

Maar je hebt 100% gelijk hoor. Daar niet van. Ik zal me een maandje trachten (nog beter) te beheersen en géén onwaarheden (proberen) te verkondigen en dan zullen we wel zien. Agreed? :)

Ik ben al véél serieuzer geworden op dit forum, tov vroeger omdat ik niet graag heb dat anderen zich slecht voelen daarna, maar er is nog werk aan de winkel

Het is natuurlijk of of. Ge kunt niet regelmatig zitten wenen dat ge misbegrepen zijt en iedereen uw posts fout leest, om dan te zeggen dat het eigenlijk helemaal niet serieus is bedoelt en toch maar zever is.

Maar als uw doel enkel is om uw frustraties van u af te schrijven, raad ik u aan gewoon een blog te starten. Bewust zever in een verder serieuze discussie komen posten is best asociaal gedrag.

Hoe ik het lees: "ik loop, ik fiets, ik verzorg mij" = ik neem wél tijd voor mezelf.

En daar ontbreekt het bij mama's met kleine kinderen heel vaak aan.
90% van de keren omdat ze het niet kunnen omdat ze zichzelf dan egoïstisch vinden of omdat ze oprecht geloven dat ze hun kind dan tekort doen.
10% omdat de partner dat - al dan niet bewust - blokkeert genre "doe dat als de kleine slaapt" (en je zelf pompaf bent) of "ppfff... Hoe lang ga je weg zijn? Wat moet ik dan allemaal doen? Ga jij nog terug zijn om....?" Of nog beter: "kan je de kleine niet meenemen?" Waardoor ze de boodschap krijgt dat de vader zwaar gekloot zal worden en ze toch niet kan ontspannen, dus waarom ook maar de poging wagen?
Ik krijg wel wat tijd ook. Maar ik gun haar ook die tijd maar zoals je zegt, dat lukt haar niet...

Ja dat heb ik echt gezegd zie.
Dat kwam bij mij echt wel zo over. Ik ben zeker dat je het zo niet bedoeld hebt en als je 20x "zelf" je eigen tekst herleest je denkt: Hoe kan dat nu dat Makila dat zo interpreteert? MAAR dat verandert niks: Het kwam echt zo over bij mij.

Dat doet mij eraan denken dat je altijd moet opletten wat je zegt, want het blijft een tekstforum en ja dit geldt ook voor mijzelf, sterker nog: Dit geldt hoofdzakelijk voor mij. :frown: MAAR dat wil niet zeggen dat het ook niet voor jou of anderen gelden.

Mmm you got a good point. Misschien is dit toch de dag dat ik moet stoppen met een deel van mijn posts te misbruiken voor mijn eigen EGO, en nog wat serieuzer te worden en mij elders uit te leven. Want inderdaad, zo wordt het natuurlijk moeilijk voor anderen om door te hebben: Is deze post van Makila nu serieus of niet? True.

Tijd voor een andere Makila vanaf nu (Allé ja een poging tot, ik kan niks garanderen)

Laatst bewerkt:
Wel ja, ze liet het maar gebeuren in de hoop dat het ging veranderen ( een dikke 2j ) zonder boe of ba. Akkoord ik heb ook niet hard genoeg aan de alarmbel getrokken / niet duidelijk genoeg. Ik ben meer een binnen vreter en ontplof dan eens.

Die intimiteit is er nog wel, meneer zit rond 20u in zijn bed en gaan pas slapen tegen 23u, zitten we in de zetel. Knuffelen we en kussen zijn er ook nog bij. Nachtje weggaan ziet ze niet zitten ivm meneer... Ja maja babysit blablabla. Eens gaan eten 1x op 3maand? Cinema doen we wel elke maand, maar bon, das ook naast elkaar zitten en naar een scherm kijken.

Sinds de bevalling ziet ze haar lijf ook niet meer graag ondanks wat ik ook maar zeg. Laatste zes maand heeft ze zich wat meer laten gaan, bon laat ons zeggen dat er wat bij gekomen is. Ik loop en fiets, verzorg mij nog. Ze weet dat ze zich wat moet herpakken maar heeft de moed niet.... Voel mij dan ook wel wat fysiek minder aangetrokken to be honest.

Trouwens bedankt voor de reacties en het ventileren. Ben nu ook wel eens links en rechts bij vrienden aan het horen van hoe of wat. Maar niet iedereen vertelt evenveel natuurlijk.
Dit maken veel koppels mee hoor.

Mijn mening, niet voor iedereen weggelegd, een meer libertijnse levenswijze helpt enorm tegen de sleur. Maar zoiets heeft dan weer andere valkuilen natuurlijk.

Ik haat het om dit te zeggen maar ik ben volledig mee akkoord met deze zin, behalve over één iets. Ik ben nu éénmaal hetero hé. Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik teleurgesteld ben in de mannen waarmee ik een relatie gehad heb? :unsure: Dus het lijkt mij de evidentie zelf dat ik over dit onderwerp dan over vrouwen schrijf en niet over mannen? Of mis ik iets?
(En stereotiepe vooroordelen: Als man vergeet ik dikwijls 'man' in de tekst te plaatsen sé (Ik geef toe dat is mijn fout). Maar ik heb meestal dan identiek dezelfde mening daarover en dit is echt serieus - voor het geval je eraan twijfelt door mijn zeverposts)

Maar je hebt gelijk: Was ik een vrouw. Ik had vermoedelijk identiek hetzelfde neergepend in dit topic maar dan wel over mannen. :)
Correctie: Ik ben daar 100% zeker van.

Die tekst was nochtans volledig serieus en helemaal niet lacherig bedoelt. Dus excuses als dit zo overkomt.

Als ik die zin / statement dan niet neerpen dan zijn véél vrouwen echt boos, dat ik iedere vrouw over dezelfde (negatieve) kam scheer.
Nu dat ik die zin / statement dan wel neerpen, dan zeg je dat ik er steeds lacherig over doe (over hetgeen ik boven die zin dan neerpende). Dat was dus niet de bedoeling.

Laatst bewerkt:

Correctie: Dit is niet alleen over mijzelf, maar ook tov andere mannen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben dan mijzelf.
(Maar die mannen zwijgen nu wijselijk in koor lol)

Men haalt zelfs het onderste uit de kast, door bullshit posts van mij (waarmee ik absoluut akkoord ga dat die bullsbit zijn), uit dit forum te misbruiken om dat dan ook gewoon aan te tonen. Dat is toch een beetje kort door de bocht (mijn mening) en gewoon een beetje TE gemakkelijk voor iets complex (een relatie en alles daarond is gewoon niet iets simpel sé). Maar goed: Vrouwen hoeven mij ook niet leuk te vinden. Even goede vrienden hoor.

En ik denk dat hiermee deze conversatie kan afgesloten worden. We zijn nu méér over mijn bullshit posts aan het spreken dan over seks (waarover dit topic eigenlijk gaat) dus ja .. het wijkt nu wel te veel af.
Doe gewoon wat je wilt hier. Het is je vrije tijd. Degene die er last van hebben moeten je maar blokkeren. En voor de rest zijn er mods om je te wijzen op je gedrag. Een ander forumlid heeft daar niet over te oordelen. En nu is het voor velen gemakkelijk om eens op de hate train te springen.

Ik trek mij daar ook niks van aan. Je voelt je tenminste niet te goed om je fouten toe te geven itt veel van die serieuse posters die denken dat ze het al weten. En als het dan toch uitkomt dat ze geen gelijk hebben dan zijn ze plots verdwenen.

Tenzij ze me een fatshamer noemen, dan is het popcorn time.

Laatst bewerkt:
... dat ze nog steeds jarenlang non stop 0 keer mogen poepen (wegens gewoon géén vrouw om het ermee te doen)...[/ISPOILER]

Nog 1 ding, wilt iedereen aub stoppen met een zin zogenaamd wazig te plaatsen als een soort van spoiler, jullie weten dat we erop gaan klikken want als ik mijn bril niet op heb zie ik alles 2x dubbel wazig. Alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe gewoon wat je wilt hier. Het is je vrije tijd. Degene die er last van hebben moeten je maar blokkeren. En voor de rest zijn er mods om je te wijzen op je gedrag. Een ander forumlid heeft daar niet over te oordelen. En nu is het voor velen gemakkelijk om eens op de hate train te springen.

Ik trek mij daar ook niks van aan. Je voelt je tenminste niet te goed om je fouten toe te geven itt veel van die serieuse posters die denken dat ze het al weten. En als het dan toch uitkomt dat ze geen gelijk hebben dan zijn ze plots verdwenen.

Tenzij ze me een fatshamer noemen, dan is het popcorn time.
Ik denk dat het punt hier is dat men uit bv. jouw posts kan opmaken of iets nu serieus bedoeld is of niet. Of je het dan grappig vindt of niet moet de lezer uitmaken. Bij makila is het niet duidelijk wat nu de bedoeling is, het is IMO vaak niet eens duidelijk wat nu de boodschap net is.

Bon, als hij dat zelf niet erg vindt, mij niet gelaten, maar uit deze discussie blijkt dan kennelijk toch van wel.

@makila heb jij vroeger je jeugd doorgebracht in jongensscholen?

Ik heb tot m'n 17 in volledig gescheiden scholen gezeten, enkel het laatste jaar werden er meisjes toegelaten maar dat waren er een handvol. Daarna meteen in het werkleven gestapt, wat dan nog eens ICT was. Volgens mij is dat een grote reden waarom ik het zelf zo moeilijk heb gehad en nog steeds heb met het "versieren" van het andere geslacht.

Ik krijg wel wat tijd ook. Maar ik gun haar ook die tijd maar zoals je zegt, dat lukt haar niet...
Je kan zelf veel proberen en ondernemen, maar op het einde van de rit is zij het die de knop moet kunnen omdraaien.
Ik snap vele reacties hier van "doe dit eens" of "probeer dat eens", maar staar je daar niet op blind. Moeite moet van beide kanten komen en jezelf ongelukkig maken/wegcijferen is niet de oplossing.
Daarnaast is elke relatie anders, dus tips van ons op dat vlak, ook dus hetgeen ik hier nu zeg, zijn vaak voor de ene relatie hanteerbaar, maar voor de andere weer niet.

Zie je het zelf nog goedkomen of zie je jezelf nog 2 jaar zo verder gaan?

Bon, als hij dat zelf niet erg vindt, mij niet gelaten, maar uit deze discussie blijkt dan kennelijk toch van wel.
Ja en neen.

Die erg lange post die bijna een volledige pagina lang is, waarvan ik op het einde nog zei: sorry van die lange post. Als je daarvan niet begrijpt dat die post serieus gemeend is, dan scheelt er iets met de mensheid. Echt ik zweer het. Dan is er toch echt iets mis hoor.
(lees: dit wil niet zeggen dat je die post volledig goed begrijpt hé, dat is niet hetzelfde)

De andere posts, dat je daarvan niet kan ontleden of ik er nu mee aan het lachen ben of niet, tot daar aan toe.

Ik heb toch ook wél de indruk dat doordat ik af en toe het niet al te serieus houd of onzin post, dat mensen al een vooroordeel hebben, al meteen besluiten: Dit is wéér een NIET serieuze Makila post, daar is ie weer! En dat is ook gewoon zo hé, want dat is toch ook wat Guazala en Tha_nOn hierboven ook gewoon melden / zeggen .. en ja dat is mijn eigen schuld I know

@makila heb jij vroeger je jeugd doorgebracht in jongensscholen?

Ik heb tot m'n 17 in volledig gescheiden scholen gezeten, enkel het laatste jaar werden er meisjes toegelaten maar dat waren er een handvol. Daarna meteen in het werkleven gestapt, wat dan nog eens ICT was. Volgens mij is dat een grote reden waarom ik het zelf zo moeilijk heb gehad en nog steeds heb met het "versieren" van het andere geslacht.
Ja dat klopt. Je hebt dat goed geraden.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het punt hier is dat men uit bv. jouw posts kan opmaken of iets nu serieus bedoeld is of niet. Of je het dan grappig vindt of niet moet de lezer uitmaken. Bij makila is het niet duidelijk wat nu de bedoeling is, het is IMO vaak niet eens duidelijk wat nu de boodschap net is.

Ja dit dus hé. Wat makila zijn mening net is laat mij warm noch koud maar ik krijg er vaak kop noch staart aan. Ik zie de link niet met de reeds bestaande discussie of hij trekt het zo in extremen, zonder dat het duidelijk is dat het wat zever is, dat dat het gesprek eigenlijk ontspoort.

Ik kan heus wel eens de mist in gaan met mijn begrijpend lezen, maar misschien is makila zijn niveau ook gewoon te hoog gegrepen voor mij 🤷‍♀️

Wat makila zijn mening net is laat mij warm noch koud maar ik krijg er vaak kop noch staart aan.
99% van alle posts van jou en anderen in éénder welk topic begrijp ik persoonlijk dus wel.
Voor je mij begint af te schieten - ik vind dat eerder erger / een nadeel voor mijzelf. Dat is gewoon vervelende shit.

Ik heb de indruk. Ik begrijp andere mensen hun post, omdat hun post gewoon erg goed geformuleerd en duidelijk is = logisch dat ik die dan begrijp. :) Ik antwoord daarop en ik begrijp zowiezo mijn eigen post (Ah ja want ik schrijf die zelf :tongue: ).
Maar daar loopt soms iets mis en ik zie het plaatje niet altijd.

Zoals Kaygell onlangs schreef: Neen Makila we begrijpen u echt nooit! (dat is een klein beetje overdreven maar ze maakte hier wel een duidelijk punt.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan