Ja, kijk - de meeste mensen zijn 100% serieus op een forum. Terwijl ik altijd zoiets gehad heb van: Waarom moet dat? T'is hier anoniem. Ik leef mij hier uit. De frustraties van het dagelijks leven moeten hier eruit. Laten we zeggen: Als ik zever verkondig dan is dat gewoon stoom/stress dat eruit komt en daarna voel ik mij weer happier. Is daar iets mis mee? Iedereen in koor: JA (uitgezonderd ikzelf, mijn antwoord is dan neen, that is the problem)Misschien dan wat meer jezelf zijn hier ipv met plattitudes en halve waarheden te gooien? We kunnen er allemaal maar wel bij varen.
Maar je hebt 100% gelijk hoor. Daar niet van. Ik zal me een maandje trachten (nog beter) te beheersen en géén onwaarheden (proberen) te verkondigen en dan zullen we wel zien. Agreed?

Ik ben al véél serieuzer geworden op dit forum, tov vroeger omdat ik niet graag heb dat anderen zich slecht voelen daarna, maar er is nog werk aan de winkel

MAAR dat wil niet zeggen dat het ook niet voor jou of anderen gelden.
Dus het lijkt mij de evidentie zelf dat ik over dit onderwerp dan over vrouwen schrijf en niet over mannen? Of mis ik iets?
).