Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Couldn’t care lessJe weet toch dat last.fm al een tijd eigendom is van Paramount? (Paramount die MTV de nekschot heeft gegeven.)

Moest Last.fm ooit stoppen zou ik wel heel sad zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Couldn’t care lessJe weet toch dat last.fm al een tijd eigendom is van Paramount? (Paramount die MTV de nekschot heeft gegeven.)

Er is natuurlijk ook de zwarte (Dus degenen met "niks" hier zoals @TRUMP of @Galaxy jullie hebben enkel internet van het werk ( aangezien je hier post) maar voor de rest consumeren jullie nul media zoals films, TV, nieuws, etc? Of enkel de gratis versies met hopen reclame?
Allez als je zo door het leven kan gaan zonder iets van digitaal entertainment of kan leven met al die hopen reclame, chapeau.
) en grijze (bv. gebruik maken van iemand anders account) zone.Sommige zitten wel vrolijk in het film topic laatste nieuwe films te posten die ze gezien hebben. Ofwel veel cinema, ofwelEens zien
Netflix
Disney+
Prime
Internet/TV ( met HBO Max inclusief)
Spotify
Audible
( alles behalve Internet/TV is gedeeld met mijn ex)
Dus degenen met "niks" hier zoals @TRUMP of @Galaxy jullie hebben enkel internet van het werk ( aangezien je hier post) maar voor de rest consumeren jullie nul media zoals films, TV, nieuws, etc? Of enkel de gratis versies met hopen reclame?
Allez als je zo door het leven kan gaan zonder iets van digitaal entertainment of kan leven met al die hopen reclame, chapeau.
noot: kan natuurlijk zijn dat het gewoon is van "ik steel dat gewoon"![]()

)Ik heb 2TB iCloud gewoon voor mijn Photos. Hier is er maar 600GB van in gebruik maar de lagere tier is maar 200GB. Dus niet veel keuzeMensen hier die 1TB of meer cloudopslag hebben, wat zetten jullie daarin dat zo groot is?
Het omgekeerde kan ik ook amper verstaan eigenlijk: meerdere streaming diensten tegelijk. Prime combineren met wat anders kan ik nog verstaan gezien prime niet enkel videostreaming is. Maar Netflix en Disney+ en Streamz en HBO zoals er hier ook wel een aantal zitten. Wij hebben met 1 subscription meer dan genoeg en heb nog de indruk dat we er sommige maanden te weinig naar kijken om echt goed te zijn. Dan is dat aantal maand (4-5-6, beetje afhankelijk van wat er opstaat en verschijnt) Netflix, wordt dat opgezegd en gaan we aantal maand Streamz of Disney+ en tegen dat we weer aan Netflix zitten is de hele DB gewisseld en staat er weer genoeg op om naar te kijken.Eens zien
Netflix
Disney+
Prime
Internet/TV ( met HBO Max inclusief)
Spotify
Audible
( alles behalve Internet/TV is gedeeld met mijn ex)
Dus degenen met "niks" hier zoals @TRUMP of @Galaxy jullie hebben enkel internet van het werk ( aangezien je hier post) maar voor de rest consumeren jullie nul media zoals films, TV, nieuws, etc? Of enkel de gratis versies met hopen reclame?
noot: kan natuurlijk zijn dat het gewoon is van "ik steel dat gewoon"![]()
In mijn geval omdat ik geen tijd heb om binge watching te doen. Kan maanden duren om een serie te zien en ik heb geen goesting om elke keer te onthouden wat waar zit en waar ik juist zat.Het omgekeerde kan ik ook amper verstaan eigenlijk: meerdere streaming diensten tegelijk. Prime combineren met wat anders kan ik nog verstaan gezien prime niet enkel videostreaming is. Maar Netflix en Disney+ en Streamz en HBO zoals er hier ook wel een aantal zitten. Wij hebben met 1 subscription meer dan genoeg en heb nog de indruk dat we er sommige maanden te weinig naar kijken om echt goed te zijn. Dan is dat aantal maand (4-5-6, beetje afhankelijk van wat er opstaat en verschijnt) Netflix, wordt dat opgezegd en gaan we aantal maand Streamz of Disney+ en tegen dat we weer aan Netflix zitten is de hele DB gewisseld en staat er weer genoeg op om naar te kijken.