Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben eerder iemand die zijn sportkledij aantrekt en een toerke gaat lopen.
.Sta je er voor open? De BG lezers kunnen je anders collectief iets leuks aanbevelen. Je weet niet wat je mistIk lees echt nooit boeken. Het laatste boek dat ik gelezen heb herinner ik niet eens meer. (Dat zeg ik nu echt gemeend)
Wat niet wil zeggen dat ik nooit mijn hersenen train.
Ik ben eerder iemand die zijn sportkledij aantrekt en een toerke gaat lopen.

Misschien. Maar sinds ik ten gevolge van het BOF virus een tijdje sarcoïdose gehad heb ben ik sneller vermoeid als ik echt veel begin te lezen (bijvoorbeeld op dit forum of documentatie op het werk)Hier ook in vlagen maar heb zowat dagelijks een boek vast, waarin ik dan minstens een half uur lees ('s avonds).
Sta je er voor open? De BG lezers kunnen je anders collectief iets leuks aanbevelen. Je weet niet wat je mist![]()
Vreemd genoeg stijgt de kans om in slaap te vallen tijdens het lezen altijd in de namiddag. Nooit 's avonds, wat handiger zou zijn.![]()
Alle horrorverhalen over ontlezing ten spijt is de leeshonger van de Belgen groot, zo blijkt uit Knacks grote Time to Read-enquête. Leesexpert Frank Hakemulder geeft hieronder alvast tips om op gang te komen. Lees samen met nieuwsgierige vrienden en deel je ervaringen, bijvoorbeeld.
Dat is precies wat wij de komende maanden willen doen. Vanaf 2 oktober presenteren we om de twee weken een ander lezenswaardig boek (alle info op knack.be/boekenpakket). Beginnen doen we met Mijn lieve gunsteling, een meesterwerk van Lucas Rijneveld. We kunnen nu al verklappen dat de roman hoog genoteerd staat in de ‘Top 50 van beste Nederlandstalige boeken van de eeuw’, een lijst die we u voorleggen in Knack van volgende week. We wensen u veel leesplezier.

+ in de fysieke Knack moest ge na het artikel dat gaat om het aandachtverslurpende karakter van smartphone, tablet en andere schermen uiteindelijk een QR code scannen om door te verwijzen naar de info.Wel ironisch dat zoiets dan achter een paywall zit...![]()

Onlangs dochter naar de zwemles gebracht op vrijdag na de school en ik zat dan in de cafetaria met een goed biertje en een boek.Onze jongste zoon is dit seizoen gestart met Hockey. Traint 2x per week voor 1,5u.
Dat is voor mij de ideale moment om te lezen. Thuis komt het er nooit van wegens veel te veel andere zaken en prikkels.