Hollow Knight: Silksong

Act II completed.
Nu het vervolg daarop.
Oh, vliegend spaghettimonster, sta me bij in donkere tijden...

Bij Groal stond ik op punt om een gat in de deur te slaan. Godzijdank heb je de airborne spikes.

Act II completed.
Nu het vervolg daarop.
Oh, vliegend spaghettimonster, sta me bij in donkere tijden...

Bij Groal stond ik op punt om een gat in de deur te slaan. Godzijdank heb je de airborne spikes.
Ik vermoed dat je hem al neer heb, maar der is ne ferme cheese method voor Groal. (embrace the soup)

Ik vermoed dat je hem al neer heb, maar der is ne ferme cheese method voor Groal. (embrace the soup)
Yep, had het gezien, maar tools spammen en af en toe voor de hit gaan en voor de rest ontwijken plaats ik een niveautje hoger op de cheese-schaal, waar ik niet zo graag beneden hang.

Ben nog altiid in ACT 2 aan het klooien. Wel serieus wat teruggegaan naar vorige regio's en regio's die ik nooit gedaan heb om wat tools, mask shards en spool fragments te zoeken.

Gisteren dan eindelijk gauntlet in high halls gedaan, first try gelukt. Als je druides eyes (de geupgrade versie gebruikt), dan kan je na 2 hits en 2 keer damage al healen wat icm tools wel heel goed werkt. Vond de room niet zo moeilijk aangezien het vrij makkelijke vijanden zijn en die grote kan je gewoon spikes strooien en aan de wall gaan hangen.

Op naar de laatste melodie, maar mss eerst nog langst bilewater. Heb dat gevonden via Sinners Road, maar nooit verder in geweest.

Als je de gauntlet kan, kan je volgens mij het spel uitspelen. Je bent er bijna!

Bijna... Ik speel nu wel op mijn dooie gemak en af en aan. Deze week had ik verlof en heb dan 10h gespeeld ofzo.
Nu in het weekend zal het wss weer BF6 zijn en wat racen. Maar ga Silksong wel uitspelen (het verhaal that is).

Ik heb bij sommige bossfights wel veel moeite gehad. Moorwing (pre-patch), sister splinter (pre-patch), savage beastfly (de eerste) als voornaamste. Dan de optionele room met de grote en vliegende enemy in Hunters March, daar ben ik echt vaak dood gegaan. Bijna opgegeven daar, maar vermoedelijk was ik daar veel te vroeg. Ben daar binnengewandeld en dan volledig gecomplete zonder tools.

Heb dan ook enkele first try, zoals Lace in ACT 1, de conchfly's in ACT2. Het wisselt nogal, maar sinds ik tools actief inzet en nadenk over de build gaat het wel een pak makkelijker.

Gisteren the unraveled gedaan met wanderer crest (speel bijna alleen reaper) omdat reaper te traag leek. Druide eyes en de dice in de build en gewoon niets aangetrokken van de boss. Gewoon hitten en healen, was in no time neer. Geen idee of dat de bedoeling is :D.

Voor mij beste game van 2025 tbh.

Silksong uitgespeeld door grand mother silk te verslaan. 52h gespeeld, heb wel alle fleas en al veel side quests gedaan. Ga dus sowieso door tot act 3.

Na 53,5h zit ik in act 3 :)

Laatst bewerkt:
Na 15h in ACT 3 te vertoeven lost lace verslagen en 100% completion.

Heb 4 van de 8 Momentos, maar het is goed geweest wat mij betreft. De speedtrial, hunters journal en flea records zeggen me niets om te halen.

Terug
Bovenaan