Ik heb een buurman, die het noodzakelijk vind, om zijn hond vanuit het raam te laten blaffen. De politie grijpt niet in en ook buurtbemiddeling heeft geen enkele zin gehad. Met die buurman valt niet te praten en zijn mede buren hebben geen last van het geblaf. Zo hou ik een logboek bij en het geblaf is ongekend storend en abnormaal te noemen! De hond blaft vanaf (de vroegste tijd) 7:15 uur t/m 22:35 uur! (de late tijd) Dagelijks heb ik hiermee te maken en ik ben nu na precies drie jaar, op de grens van het maar blijven accepteren. Zo heb ik het geblaf ook opgenomen, maar de politie kan hier niets mee zei die agent.
thinking
Ik heb gefilmd waar de hond naar aan het blaffen was, want ik was het na een half uur wel zat maar er was helemaal niets! De hond staat met zijn voorpoten op de vensterbank te blaffen en gaat weer naar binnen toe en ik wordt er letterlijk en figuurlijk GEK van! Is er iemand hier, die mij kan vertellen wat ik aan dit probleem kan doen? Met andere woorden: HELP MIJ ALSJEBLIEFT?!
thinking
Ik heb gefilmd waar de hond naar aan het blaffen was, want ik was het na een half uur wel zat maar er was helemaal niets! De hond staat met zijn voorpoten op de vensterbank te blaffen en gaat weer naar binnen toe en ik wordt er letterlijk en figuurlijk GEK van! Is er iemand hier, die mij kan vertellen wat ik aan dit probleem kan doen? Met andere woorden: HELP MIJ ALSJEBLIEFT?!
Laatst bewerkt door een moderator:
)