Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond dat Bart dat heel zenuwachtig aankondigde dat er geen twee maar drie finalisten waren. Of dat was gespeeld (maar dan slecht geacteerd) of dat was oprecht (van de cringe).Ik snap niet hoe een Dina Tersago maar ook de drie juryleden zich serieus kunnen houden bij dit script en hier ook geen kritiek op hebben. Is voor hen toch ook geen reclame maar zal waarschijnlijk makkelijk verdiend zijn zo.
Heeft Bavo uitgelegd in een interview.Ik begrijp de haat van velen voor Aalst niet goed. Sympathiek koppel en ze doen echt hun best. Als ik dan kijk hoe die tamme Kayleigh zit te niksen, wenen of zeiken op Bavo, gun ik haar het nog het minste. Bavo doet wel z'n best, maar je moet het koppel hun werk beoordelen en niet van 1 van de 2. Aalst of Antwerpen, maar a.u.b. niet Hasselt.
En dan ben ik nog vergeten te vermelden dat ze haar zwangerschap (als het al echt is) aan het misbruiken is om haar kans op winst te vergroten. Wie kondigt nu zo snel aan dat ze zwanger is...
Ik kreeg al zo een gevoel dat er een marketingteam achter die van Antwerpen zat dat alles tot in de puntjes uitgewerkt heeft.Alles ligt in handen van de kijker en de makelaars zeker?
In feite is het meer een online campagne voeren en compassie opwekken bij de medemens dan goed verbouwen denk ik…
Kan ook niet anders.ik vermoed ook dat 70% van al die werkzaamheden gedaan zijn door derden

Ik heb de finale van vorig seizoen nog eens bekeken: 1 "stem" is van de kijkdag, 1 van de jury en de laatste van de TV-kijkers. Met 3 finalisten kunnen ze theoretisch op 1-1-1 eindigen en dan sta je weer nergens. Persoonlijk denk ik dat ze het minst favoriete huis dan weggeven "door het lot bepaald", dan kan Bea met makelaarsnetwerk ERA die twee andere populairdere huizen proberen weg te doen.Nu, ik heb voorgaande seizoenen niet gezien, hoe verloopt de finale stemming? Stemmen van de jury? Die dan weinig verschil geven gezien ze alle drie ongeveer evenveel punten kregen? Dan nog punten van makelaars? En dan van de kijker? Voor hoeveel telt de kijker mee? Oprecht geen idee wie er gaat winnen, maar Antwerpen heeft wel een sterke fanbasis op Facebook met 98.000 volgers.
Volgens het reglement heeft Hasselt "een percentje" meer kans bij ex aequo.1.6. De resultaten van deze voting bepalen voor één derde welk koppel Huis Gemaakt 2023 wint want naast de resultaten van de Voting tellen ook de punten van 25 makelaars en de punten van 50 potentiële kopers mee voor elk een derde. Wie procentueel de hoogste score haalt bij de Voting krijgt 3 punten. Wie de op een na hoogste score haalt, krijgt 2 punten. Wie de laagste score haalt, krijgt 1 punt. Het kandidaat-koppel dat na het optellen van de punten van de Voting, de makelaars en de potentiële kopers het hoogste puntenaantal heeft, wint. Bij een ex aequo zullen de punten, uitgereikt door de jury na de finaleweek, doorslaggevend zijn.