Nrt
Well-known member
Ik vind Ash eigenlijk wel heel knap.De Braziliaanse is nochtans de knapste.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind Ash eigenlijk wel heel knap.De Braziliaanse is nochtans de knapste.![]()
Catoo anders ookDe Braziliaanse is nochtans de knapste.![]()

Via vtmgo+ is de aflevering van vanavond al beschikbaar sinds maandagavond, voor 2 huizen valt de beslissing dus vanavond op tv, voor de andere 2 volgende maandag (vanaf vanavond op vtmgo+).Weten toch nog niet wie er uit is?
Maar sommige koppels...
100% dit dus. Het mag geen "beige influencer latte frappuccino" interieur zijn maar als ze dan iets anders doen dan is het té en niet verkoopbaar.Het is ook niet echt meer 'huis gemaakt', maar meer een interieurprogramma geworden.
Ik mis echte verbouwingen ipv het gesukkel met gipsplaten..
Het moet ook leuk voor de kandidaten zijn om in het begin te horen van "Leg je eigen gevoel en stijl in de kamer" om achteraf de commentaar te krijgen van "Met zo'n kamer wordt de verkoop wel moeilijk, het is te hard op hun eigen gericht"
Ja, zeg dan niks he.

Het pijnlijke is ook dat het hele programma aanvoelt als een bordspel waar de makers de tijdens het spelen constant nieuwe regels toevoegen en regels uit vorige seizoenen veranderen en als de scores van de koppels onderling té ver weg lopen foefelen ze wat in de rankings waardoor de scores toch een beetje in elkaars buurt blijft en "iedereen nog een kans maakt".Moet me toch wel pijnlijk lijken om zo als koppel uit die wedstrijd gekegeld te worden op basis van een puur subjectieve beslissing van een jury. Ik zou dat persoonlijk echt niet aankunnen om ettelijke weekends hard te werken en dan van Bart of Bea te horen dat de stijl van de andere kamer net iets duidelijker was ofzo.
Zonder te spoilen toch ook wel een opmerkelijk verschil tussen de teams waar bij het ene huis het winnende koppel gewoon blij is dat ze doorgaan en niet naar de verliezers omkijken, en bij het andere huis de winnaars meer bezig zijn met het feit dat het ander koppel verliest en met hen meevoelen i.p.v. met hun eigen winst bezig te zijn.
om op mensen hun gevoel te spelen... heel dat programma heeft toch eigenlijk niks meer met verbouwen te maken. Niet zoals in seizoen 1, wat ik ergens ook wel snap. Dat huis in Kortrijk toen daar zijn ze terug van 0 mogen beginnen.En ook lage temperatuur radiatoren, want zag bij de opbouw dat er stopcontacten voorzien waren nabij de leidingen van de warming.Ze krijgen nu wel Niko Home Control, dat was vorige seizoenen niet denk ik.
Qua klussen zeker wel, maar hun stijl springt er niet uit en is wat braaf/gewoon/saai.Voor me het sterkste team is atm Team Groen. zie die nog wel is winnen..
Mensen met al wat ervaring (zowel kennis als ouderdom) worden toch afgestraft. Kijk naar het seizoen met die cowboy. Tot in de perfectie afgewerkt maar dat mag natuurlijk niet.Dus bij geel en rood zitten ze nog op school?
Zouden ze ni beter eerst eens wat in het leven staan voor ze aan zoiets beginnen.
Sorry ik stoor me eraan.