Huis Gemaakt 2025

Staat niets in het artikel ivm de reden.

Nuja als je geen huis moet afbetalen zou ik eens een zomertje chillen :D

Staat niets in het artikel ivm de reden.

Nuja als je geen huis moet afbetalen zou ik eens een zomertje chillen :D
Ze hadden in het programma gezegd dat ze 'niet meer zo veel meer gingen werken'.

Misschien in het verkeerde keelgat geschoten van hun werkgever ? Als zijn dat meer Amerikaanse toestanden dan wat je in Belgie zou verwachten :P

Ashley en Emiel hebben een op te knappen huis gekocht voor €315.000 (de hoofdmoot zal wel van iets anders komen dan de erg bescheiden crowdfunding):

In een ander interview waren ze niet goed van de commentaren op vooral Ashley maar met een nieuw verbouwproject zullen ze de gedachten kunnen verzetten.

Seppe (22) en Axelle (23) verloren ‘Huis gemaakt’, maar wonen nu toch in hun renovatie: “We hadden slechts 360.000 euro, maar plots was er goed nieuws”​

Bedoelen die nu dat ze een huis van 360.000 euro konden betalen of dat ze dat effectief hadden?

Als ze dat echt hadden vind ik dat toch veel mensen van die leeftijd.

Seppe (22) en Axelle (23) verloren ‘Huis gemaakt’, maar wonen nu toch in hun renovatie: “We hadden slechts 360.000 euro, maar plots was er goed nieuws”​

Bedoelen die nu dat ze een huis van 360.000 euro konden betalen of dat ze dat effectief hadden?

Als ze dat echt hadden vind ik dat toch veel mensen van die leeftijd.
Artikel :
Iedereen gunde hen het huis, maar toen het te koop kwam, bleek de vraagprijs van 425.000 euro te hoog. “Ons budget bedroeg 360.000 euro. Er volgde een crowdfunding waar we 25.000 euro aan overhielden en ook onze ouders gaven nog een duwtje in de rug. Zo kwamen we aan 400.000 euro. Onvoldoende, maar de makelaar deed een mooie geste en liet de prijs zakken.”

“Zo ging onze droom op 20 juni in vervulling, op mijn verjaardag. En op 24 juni, de dag dat we acht jaar samen waren, kregen we de sleutels. Als je alles bekijkt, was dit voorbestemd”, weet Axelle.

Terug
Bovenaan