Huis Gemaakt 2026

ilgonwe

Well-known member
Het nieuwe seizoen gaat van start op 3 maart (en zal wss duren tot begin juni):

Die race start meteen met een allesbepalende nieuwigheid. De koppels worden geblinddoekt gedropt in hun pand, waar Dina totaal onverwacht het startschot geeft: “Jullie renovatie begint vandaag.” De rollercoaster start dus vroeger dan ooit en zal nog een extra bommetje droppen. Na de eerste afbraakwerken is het namelijk tijd voor de gevreesde maquette.
Ik denk dat het zo saai is geworden dat ze daar ook met een gimmick beginnen. Hopelijk is het niet zo traag als vorig jaar waar je zelf wat de plot verliest met onduidelijke wedstrijden en willekeurige momenten om de tijd te vullen. Ik vrees wel dat dit jaar de publiciteit nadrukkelijker zal zijn (zoals in Mijn Restaurant), mss volgt er dan toch een gniffelmoment waar iemand de Dovy keuken uittest of de verf begint aan te prijzen op afwasbaarheid.

Het Huis in Aalst is in de straat van mijn ouders. Ze hebben hier vooral werklui zien passeren. Ze nemen ook een groot stuk van de parkeerplaatsen in en zijn vuil.

Het Huis in Aalst is in de straat van mijn ouders. Ze hebben hier vooral werklui zien passeren.
Arbeidsinspectie en flikken toch ook? :P

Ik denk dat het vorig jaar duidelijk meer richting "Huis mee ingericht" ging. Het zat toch vol vage verbouwingsscènes en de sponsors die over elkaar buitelden om ramen, vloeren, keukens, warmtepomp, airco etc te installeren. De kers op de taart zijn meubels van Bol zonder enige merknaam.

Het Huis in Aalst is in de straat van mijn ouders. Ze hebben hier vooral werklui zien passeren. Ze nemen ook een groot stuk van de parkeerplaatsen in en zijn vuil.
Daar staat relatief veel te koop voor de lengte van die straat.
Nuja, Aalst gaat sowieso nooit winnen want ons chauvinisme geldt enkel voor Oilsjtneers, niet voor inwijkelingen.

Daar staat relatief veel te koop voor de lengte van die straat.
Nuja, Aalst gaat sowieso nooit winnen want ons chauvinisme geldt enkel voor Oilsjtneers, niet voor inwijkelingen.
Recent afgewerkt appartementsgebouw. Mijn ouders zijn daarheen verhuisd. Ze hebben hun huis verkocht en zijn (relatief) kleiner gaan wonen.

Geen LiMbUrGgEvOeL dit jaar
5r5xd3.jpg

Die HOB in Kessel is wel tof met die mooie zijtuin. Kan zeker iets heel knap van gemaakt worden.

De eerste 2 weken zal ik maar flarden volgen, het is nog niet echt begonnen. Ik had toch de "shock reveal" gezien dat ze moesten beginnen met afbreken. Maar voor de kijker viel dat toch eerder op een koude steen. De maquetttefase is er nog prominent (waar heel veel beeldminuten naartoe zullen gaan) dus dat doet die shock al teniet. Eerder tijdens het afbreken al luidop denken wat ze ermee gaan doen. Ik denk dat de productie meer op een "ik val van mijn stoel" effect had gehoopt.

Laatst bewerkt:
Ik probeer af en toe in te haken voor enkele minuten maar denk dat het aflevering 10 wordt voor er iets interessant te zien is. Dat kruipt daar vooruit met de afbraak en de kabels. Zoals vorig jaar loopt de bekabeling natuurlijk mis.

De kijker is ook weggestroomd met het stort, er blijven amper 200.000 kijkers over. Ik snap VTM wel, ze willen content tot het einde van het tv-seizoen in juni en dan gebruiken ze bestaand beeldmateriaal dat ze toch al opnemen. Dat bespaart hen budget om een ander programma te moeten maken en op die twee avonslots te plaatsen. Helaas is daar dus niet veel aan als kijker thuis en is dat leuker voor crew en deelnemers.

Die 2 lesbische vrouwen zijn exact zoals ik had gevreesd. Kunnen niet tegen commentaar en voelen zich altijd aangevallen, maar nooit in fout.

Wij volgen dit jaar niet meer. Was vorig jaar al zo 'intens' om te volgen. 2x per week en zoveel maanden aan een stuk en voor wat eigenlijk?

Het valt me op dat de sponsors dit jaar explicieter in beeld komen ipv "kabouters" te zijn. De asbestverwijderaar en ramen waren al veelvuldig te zien maar algemene aannemers en zelfs de containerdienst is nu te zien in actie.

Helaas betert het er echt niet op voor de kijker die in slaap wordt gewiegd. Mss komt dat omdat de duo's eigenlijk niet veel mogen doen tijdens de "ruwbouwfase".

Het valt me wel op dat ze toch vaak koppels kiezen die er op zijn minst goed uitzien.

Toch de meest standaard mensen die ze dit seizoen hebben gekozen?
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel knappe meiden. Ik vind gewoon een mooi Vlaams meisje mooier dan die instagram-modelekes.

Ik voel wel de pijn als ik die hoor ruziemaken. :rofl:

Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel knappe meiden. Ik vind gewoon een mooi Vlaams meisje mooier dan die instagram-modelekes.

Ik voel wel de pijn als ik die hoor ruziemaken. :rofl:
De Braziliaanse is nochtans de knapste. :oi22:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan