Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat tweede huis in Sint-Andries is hier zo te zien populair, ik heb het gevonden! Het is (recent) verkocht en staat in optie, wss aan een andere koper.
![]()
Immo Te Koop - Huys Noord Brugge en omstreken
Op zoek naar immo? Vind het op Vastgoed Huys Noord, al jarenlang uw vertrouwde vastgoed partner in Brugge en omstreken.www.huysnoord.be
Dat kan wel hoor.Dat kan toch niet herzien zijn?
- Kadastraal inkomen: 1.343 EUR
Een huis van 1mio met 3 badkamers dubbel zo groot als dat van mij op grotere grond en amper hoger KIDat kan wel hoor.
Ons KI na herziening valt ook goed mee. (Amper gestegen)
Dat weten we al langer: https://www.beyondgaming.be/threads/de-berekening-van-het-kadastraal-inkomen-ki.17926/KI is echt een farce dus
GvA - Influencer Jotti Verbruggen reageert op uitzending ‘Huizenjagers’ met recordbudget: “Wat gebeurd is, was traumatisch”In een reactie benadrukte Jotti Verbruggen nu dat het recordbedrag van vier miljoen euro wel degelijk om budget van haar ex-partner ging: “In overleg met mijn toenmalige partner werd een budget van 4 miljoen euro opgesteld. Hij (Jan Bert, red.) kent de streek en was ervan overtuigd dat het budget groot genoeg moest zijn wanneer wij een betere woning in Latem wilden vinden. Natuurlijk is dit budget immens, dat besefte ik ook. Maar ik vertrouwde op zijn kennis.” Over de relatiebreuk wil Jotti Verbruggen niet veel kwijt “aangezien het een traumatische ervaring voor mezelf is geweest”: “Ik ben inderdaad in het ziekenhuis beland en heb een veilige thuis gekozen boven de miljoenenvilla. Dat is pas onbetaalbare luxe.”
superdroogDroog![]()
Ja deuh, er zat geen drinken bij. Dat doet hij namelijk niet in de keuken.superdroog
Toch even kanttekening dat het zuid Limburg is, inderdaad een van de goedkoopste regio's. Prijzen in andere regio's van Limburg liggen ook hoger.Limburg echt nog een regio waar je een open bebouwing kan op de kop tikken voor een appel en een ei.