Huizenjagers (S11)

Toch ook vooral dat het koppel geen bod hebben gedaan op het huis in Sint-Andries. Ideale locatie, huis was wat ze zochten en 150k onder hun budget..

Omdat die mensen geen centen hebben lol, ziet er fake uit lmao
Dat 2dehuis is gewoon prachtig en dik onder budget en geen bod, laat me niet lachen fake.

In een reactie benadrukte Jotti Verbruggen nu dat het recordbedrag van vier miljoen euro wel degelijk om budget van haar ex-partner ging: “In overleg met mijn toenmalige partner werd een budget van 4 miljoen euro opgesteld. Hij (Jan Bert, red.) kent de streek en was ervan overtuigd dat het budget groot genoeg moest zijn wanneer wij een betere woning in Latem wilden vinden. Natuurlijk is dit budget immens, dat besefte ik ook. Maar ik vertrouwde op zijn kennis.” Over de relatiebreuk wil Jotti Verbruggen niet veel kwijt “aangezien het een traumatische ervaring voor mezelf is geweest”: “Ik ben inderdaad in het ziekenhuis beland en heb een veilige thuis gekozen boven de miljoenenvilla. Dat is pas onbetaalbare luxe.”
GvA - Influencer Jotti Verbruggen reageert op uitzending ‘Huizenjagers’ met recordbudget: “Wat gebeurd is, was traumatisch”

Ik ga hier morgen plat liggen 😂

Hb7FHac.png

rsqiuQ5.png

wYCabBy.png

Limburg echt nog een regio waar je een open bebouwing kan op de kop tikken voor een appel en een ei.
Ik dacht exact hetzelfde!
Even gecheckt of het toevallig geen heruitzending was van 2019 ofzo maar neen hoor, die prijzen wtf :D

@Doxie Waarom is het daar zo goedkoop dan?

Budget: 379000 euro
En de vraagprijs issss "tromgeroffel". 379900 euro. Amai dat valt nog mee.
Maarrrr er komen nog wel nog kosten bij dus de totale vraagprijs is dan 462000 euro.

Man man man, wat een tijdverlies voor die kopers. Wat een belachelijk idee van die makelaar.

Terug
Bovenaan