Nieuws , vers van de pers.
De brave mens gaat in hoger beroep.
Mail ontvangen van de advocaat. Te gek voor woorden.
Advocaat:
Geachte heer huisbaas,
In bijlage zend ik u een schrijven dat u aanbelangt. Dit schrijven wordt u eveneens aangetekend toegestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Jan Advocaat
Huisbaas:
Beste,
alvorens ik daar een beslissing in neem verwacht ik dat ik per kerende uw besluiten en eindconclusies krijg (welke ik nooit gekregen heb) en ik verwacht dat deze week.
Kan dat niet dan ga ik zeker in hoger beroep, en anders zien we wel.
Groeten, huisbaas
Advocaat:
Geachte heer huisbaas,
De conclusies en de stukken werden u op 15/10/2024 meegedeeld per e-mail en aangetekend.
U heeft een antwoordconclusie neergelegd.
Deze stukken maken wij u niet opnieuw over.
U kan deze ook gaan inkijken ter griffie van het Vredegerecht indien u ze kwijt bent.
Alle eventueel door u gemaakte kosten van betekening en/of uitvoering worden nu reeds formeel geprotesteerd.
Het eenvoudigst is dat u gewoon laat weten of u al dan niet berust en wat uw intenties zijn. Dat lijkt me de meest volwassen manier om met elkaar te communiceren.
Met vriendelijke groeten
Huisbaas:
Mr. advocaat,
uwe email was voor mij niet open te krijgen, uw aangetekend schrijven bevatte alleen foto's.
Ik heb niet geantwoord op uw conclusies omdat ik ze niet had gekregen maar mijn eigen besluiten opgemaakt.
Ook laat ik u weten dat ik in hoger beroep ga, ik zal dit overmaken aan de rechtbank van eerste aanleg in Hasselt .
Groeten, huisbaas
Advocaat:
Geachte heer
Ik neem er akte van dat u hoger beroep aantekent.
Gelieve mij, zodra u het verzoekschrift neerlegt, mij hiervan een afschrift te bezorgen.
Cliënten behouden zich het recht voor incidenteel beroep aan te tekenen.
Met vriendelijke groeten,
Advocaat
And so the saga goes on ........