Idee thread

waarom staan die datums in de openingspost eigenlijk in amerikaans formaat? ik ben altijd zo in de war als ik die lijst eens bekijk :unsure:

waarom staan die datums in de openingspost eigenlijk in amerikaans formaat? ik ben altijd zo in de war als ik die lijst eens bekijk :unsure:
was me ook opgevallen, vanaf 2022 staan ze terug normaal.
Wel, het antwoord is simpel. @Kid_C heeft alle deelnemers die "aye" zeiden random door elkaar geklutst en een voorzien van een datum.
Voor de nieuwelingen heeft een vrouw het overgenomen en de datums op normale wijze genoteerd. :coolbrows:

Als er nog plaats vrij is volgend jaar heb ik ook wel eens interesse om een album voor te stellen!
Ik voeg je toe!

Wie voelt zich geroepen om nu maandag, 18 oktober, Lakigigar zijn plaats over te nemen? Schuiven we allemaal eentje op, @picasso123 ben jij klaar voor maandag?

Ik ga passen. Ik wil mijn activiteit op BG beperken. Ligt niet aan jullie, maar ik heb mijn redenen.
Geen probleem, Laki. :hug: Schrap ik je uit de lijst of wil je een latere datum?

Ik ben tijdens mijn week op vakantie (27-12-2021). Wil iemand wisselen?

Edit: of kan ik de plek van Laki inpikken? :unsure:

Ik ben tijdens mijn week op vakantie (27-12-2021). Wil iemand wisselen?

Edit: of kan ik de plek van Laki inpikken? :unsure:
Anders wissel ik met jou (voorlopig). Dan is het probleem opgelost, en dan zie ik wel of ik het dan doe. Maar ik wil even wat me terugtrekken uit BG voor "eventjes" of minimale activiteit.

@BlackOccult; ook jou even taggen.

@BlackOccult had me ook al een berichtje gestuurd om eventueel Laki z'n plaats op te vullen. 't is mij al gelijk, maar als Eland sowieso moet wisselen is dat misschien wel het gemakkelijkst! :)

Mij is het om het even. Ik wil niet per se voorkruipen of zo. Iedereen een week naar voren schuiven komt mij even goed uit hoor.

Mij is het om het even. Ik wil niet per se voorkruipen of zo. Iedereen een week naar voren schuiven komt mij even goed uit hoor.
Baja nee, wissel maar met Laki, die heeft al vaker een forum pauze gehad om daarna full force terug te komen, dus wie weet wat die nog komt voorstellen later ;)

Mij lijkt het uiteindelijk iets makkelijker als jij wil wisselen dan, omdat anders iedereen even op de hoogte gebracht moet worden dat hun datum 1 week naar voor opschuift.

Als het oké is voor iedereen wissel ik dan @Lakigigar met @Eland? Thanks gasten, voor de snelle respons!

Het probleem van die tabel in de beginpost is dat er datums in staan, die voegen eigenlijk niets toe.
Waarom niet een lijst van kanditaten op volgorde?
Eventueel een datum van de volgende entry in AOTW er bij zetten, maar gezien het wekelijks is en dat in de naam staat zie ik het nu niet meteen van de datums.

Terug
Bovenaan