TRUMP
Active member
precies een rollercoasterUpdate, ineens is het plaats 16!![]()
al eens geinformeerd naar hoe dit komt?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
precies een rollercoasterUpdate, ineens is het plaats 16!![]()
al eens geinformeerd naar hoe dit komt?per mail maar geen mail teruggekregen. Ondertussen stond ik al terug plaats 7, en vandaag plaats 9.precies een rollercoasteral eens geinformeerd naar hoe dit komt?
en hoeveel hadden ze er nodig? En welke job was het?per mail maar geen mail teruggekregen. Ondertussen stond ik al terug plaats 7, en vandaag plaats 9.
Heb de indruk dat het elke zaterdag terug verspringt.

Jobaanbieding gekregen voor penitentiair administratief medewerker in Brugge.
Plaats is op minder dan 1 km van mijn deur dus superblij.
Wel heb ik nog de boodschap gekregen dat mijn dossier wat langer in beslag zal nemen omdat ik geen blanco strafblad heb (wist dit zelf niet meer).
is van een kleine 3 jaar geleden toen ik 100 reed op de autostrade toen ik uit de nachtploeg kwam.
Klein detail, er waren werken en dus ook borden dat ik maar 70 mocht die ik toen niet gezien had.
Hoelang het zal duren voor mijn dossier in orde is weet ik helaas niet, hopelijk niet te lang want ik ben men huidige job meer dan moe![]()
Hallo allemaal!
Ik ben ingeschreven voor de tests voor deze vacature: FOD Justitie en Rechterlijke Orde - Masterprofielen (wervingsreserve).
Het zal de eerste keer zijn dat ik aan tests deelneem bij de federale overheid. Ik heb de 17 pagina's van dit gesprek al gelezen en vond het bijzonder interessant, waarvoor dank!
Er zijn 75 plaatsen voor masterprofielen zonder ervaring. Ik heb eigenlijk enkel interesse in een standplaats in Oudenaarde of Gent. De rest is mij te ver of te moeilijk bereikbaar.
Naast alles wat ik hier al gelezen heb, zijn er nog zaken/tips waar jullie aan denken bij deze specifieke vacature m.b.t. de tests/eventueel interview? Ik heb het oefenplatform al geraadpleegd en de infopagina's over selectietesten gelezen, maar voor de rest heb ik geen idee wat te verwachten, zeker qua moeilijkheidsgraad. Aangezien het op A-niveau is, zal het best uitdagend zijn, nee?
Alvast bedankt.