peppe
Active member
Zijn er hier die werken bij de justitie of rechterlijke orde? Ik ben aan het kijken om mogelijk een switch te maken omdat ik dan op 6 min van mijn werk ben in de plaats van 1 uur naar brussel.
En sommige werkplaatsen lijken mij echt interessanter dan het huidig werk dat ik nu doe.
- Openbaar Ministerie
- politierechtbank
- de rechtbank van eerste aanleg
- hof van beroep
- Goede balans tussen werk en privé
- glijdende werkuren in een 38-uren week
- mogelijkheid om eventuele overuren in recup op te nemen
- mogelijkheid tot telewerk (steeds in overeenstemming met de noden van de dienst)
- 26 dagen verlof
- gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
We hebben geen recup meer maar hebben 12 compensatiedagen gekregen. Mijn totaal aantal dagen is 36 dagen verlof
Ik heb 3 thuiswerk dagen en 2 dagen dat ik in brussel moet zijn. En hier staat in overeenstemming met de noden van de dienst. Bij ons is het 3 dagen thuis en basta, daar word niet moeilijk over gedaan
- mogelijkheid tot het krijgen van een tweetaligheidspremie
- voordelige hospitalisatieverzekering
- gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
- mogelijkheid om maaltijdcheques te krijgen
- mogelijkheid tot het krijgen van een telewerkpremie
- mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen
Ik ga terug in limburg werken, verlies ik dan mijn tweetaligheidspremie ?
Ik heb nu maaltijdcheques maar op de andere locatie misschien niet?
En ik heb een telewerk premie, als er geen telewerk is op de plaats waar ik zou gaan dan verlies ik dit ook.
Persoonlijk vind ik, dat ik veel kan verliezen voor gewoon dichter bij te gaan werken. Als het werk echt boeiend is ben ik nog wel bereid dit te doen daarom dat ik eens wil horen van mensen die op deze plaatsen werken. Of via een pm mag ook.
Laatst bewerkt: