Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of om zo snel mogelijk van hun vorige FOD weg te willen, zonder hun statuut te verliezen obviously in this case (i guess)Jaaaaaa ik snap het ook niet goed hoor... Heb er eentje zo bij mij van een andere FOD en is absoluut geen succes. Mensen gaan ergens lopen zonder de motivatie te hebben om bij de nieuwe FOD echt de job te willen doen.
Alléé wervingsstop... Wat gaan ze dan doen met al die die op pensioen gaan komende jaren? niet meer vervangen, en jullie moeten het dan opvangen?
Of gaan ze volledig op "mobiliteit" focussen, en mensen van andere diensten afpakken? Dan komen die daar dan toch weer met personeelstekort?
www.nuod-financien.be
Alléé wervingsstop... Wat gaan ze dan doen met al die die op pensioen gaan komende jaren? niet meer vervangen, en jullie moeten het dan opvangen?
Of gaan ze volledig op "mobiliteit" focussen, en mensen van andere diensten afpakken? Dan komen die daar dan toch weer met personeelstekort?
Maar een dienst kiezen is ook maar weer voor de happy few, want alle geslaagden komen op een lijst terecht, en de best scorenden mogen eerst kiezen. Stel, in mijn geval, dat alle jobs voor Brugge reeds ingenomen zijn door beter scorenden, dan moet ik verplicht naar een andere regio.
En no way dat ik naar gent, kortrijk of brussel ga pendelen.
Hier is de boodschap ook al gegeven. Vertrekkers worden niet vervangen. Er wordt veronderstelt dat de blijvers het overnemen.Alléé wervingsstop... Wat gaan ze dan doen met al die die op pensioen gaan komende jaren? niet meer vervangen, en jullie moeten het dan opvangen?
Ik heb u dit al eens uitgelegd denk ik, maar dit klopt niet
Iedereen mag zijn voorkeuren doorgeven qua locatie.
Sta jij 2e op de lijst is de kans groot dat jij je 13 voorkeur doorgeeft (bv. Brugge)
Sta jij 117e op de lijst en geef je Brugge, Antwerpen en Brussel door als voorkeur, dan moet je niet klagen als ze je naar Brussel sturen want je hebt het aangegeven als voorkeur
Je kan ook 1 voorkeur doorgeven (bv. Brugge) maar als je laag op de lijst staat zal je er dan die keer niet bijzijn - maar je blijft wel op de lijst staan
Inderdaad, en dat beseft men veel te weinig spijtig genoeg.Hier is de boodschap ook al gegeven. Vertrekkers worden niet vervangen. Er wordt veronderstelt dat de blijvers het overnemen.
Maar door eerdere besparingen zit er weinig rek op. Kwaliteit gaat zienderogen achteruit. Dienstverlening ook.
Enige oplossing is minder overheid, dus minder regels en vooral minder uitzonderingen.
Voila. Ik wil maar 1 voorkeur opgeven want voor elders dan brugge geef ik mijn huidige job niet op.Ik heb u dit al eens uitgelegd denk ik, maar dit klopt niet
Je kan ook 1 voorkeur doorgeven (bv. Brugge) maar als je laag op de lijst staat zal je er dan die keer niet bijzijn - maar je blijft wel op de lijst staan
Voila. Ik wil maar 1 voorkeur opgeven want voor elders dan brugge geef ik mijn huidige job niet op.
Dus dan moet ik al hoog scoren of hopen dat weinigen brugge opgeven...
En op de lijst staan zeg je?
Lijst blijft maar 1 jaar geldig he.
Inderdaad, en dat beseft men veel te weinig spijtig genoeg.
Men kan inderdaad allicht makkelijk met de helft van het aantal ambtenaren werken maar dan moet de regelgeving en procedurele ook naar omlaag.
De huidige procedures, motiveringsbeginsel, beroepsprocedures, inzages en afschriften, uitzonderingssituaties, bewijzen etc. maken dat er heel veel volk nodig is.
Alléé laat ons wel wezen hé Peppe, je bent toch best wel veel online hé tijdens de dag hier op het forum, en das dan nog alleen BG...Dat is altijd een van de commentaren die de gewone burger heeft. TE VEEL AMBTENAREN!!! Kost ons allemaal teveel geld dit en dat.
Nee, we zijn juist met te weinig. We krijgen onze plaatsen zelf niet ingevuld. Dezelfde mensen die klagen zijn dezelfde mensen die klagen wanneer ze niet snel genoeg een antwoord krijgen over hun dossier.
Ik heb vaak momenten dat ik wil zeggen mevr/mijnheer ik ben de enigste persoon die de NL dossiers doet op mijn afdeling. En ik doe er per maand veel, ik ga u geen voorkeursbehandeling geven.
Maarja onze regering denkt dat ze kunnen blijven snoeien zonder dat er gevolgen zijn...

ikzelf heb meegedaan voor een admin functie, was met hakken over de sloot door de proef, maar ben niet weerhouden. (was nr65 voor 25 plaatsen).
Ik vond de klassementproef echt moeilijk en had geen idee hoe eraan te beginnen
Ik vond die proef echt moeilijk. (of ik ben gewoon niet echt slim)
Nuja, in hoeverre mag je er op voort gaan, weet ik niet hoor.het was idd zoiets, maar dan met andere data. Bedankt! Ik ga dit zeker is bekijken en zoeken naar de goede manier om zoiets beter te doen volgende keer.

Dat lijkt mij de inbox test.het was idd zoiets, maar dan met andere data. Bedankt! Ik ga dit zeker is bekijken en zoeken naar de goede manier om zoiets beter te doen volgende keer.
Dat is altijd een van de commentaren die de gewone burger heeft. TE VEEL AMBTENAREN!!! Kost ons allemaal teveel geld dit en dat.
Nee, we zijn juist met te weinig. We krijgen onze plaatsen zelf niet ingevuld. Dezelfde mensen die klagen zijn dezelfde mensen die klagen wanneer ze niet snel genoeg een antwoord krijgen over hun dossier.
Ik heb vaak momenten dat ik wil zeggen mevr/mijnheer ik ben de enigste persoon die de NL dossiers doet op mijn afdeling. En ik doe er per maand veel, ik ga u geen voorkeursbehandeling geven.
Maarja onze regering denkt dat ze kunnen blijven snoeien zonder dat er gevolgen zijn...
.
.