Ik heb/ben nog nooit... (opvolgingstopic)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slyke

Well-known member
Bespreking van stellingen uit het "ik heb/ben nog nooit... (vul aan)" - topic.

Stellingen kunnen topic-overschrijdend worden overgenomen door gebruik te maken van de "multi citaat" optie.

Ik heb nog nooit seks gehad met hulpmiddelen
Overgrote meerderheid wel blijkbaar?
Zijn er die tips hebben in de zin van "je mist wel iets als je niet af en toe ... doet/gebruikt" :oi22:

Dat is een goeie, ik verschiet er van dat er zoveel zijn die nooit een paywall omzeild hebben, iets gedownload hebben waar ze voor zouden moeten betalen, etc :p
Dat is oneigenlijk gebruik, geen diefstal!

Ik heb nog nooit liefde op het eerste gezicht meegemaakt.
Bij mij is dat om de 2 weken of zo, om het overdreven te stellen.
Er zijn zoveel mooie en toffe vrouwen :(

Ik ben nog nooit betaald voor seks...
Graag meer verhaal, @Niklas en @Wannez .
Zoals zo dikwijls hebben we meer details nodig om een gefundeerde mening te kunnen vormen :sneaky:

Ik heb nog nooit iets van die zogenaamde "post nut clarity" ervaren. Ge zijt hier op aarde om te schieten jongens. Als die overproductie van u zwemmers dat niet duidelijk maakt, dan weet ik het ook niet meer.
Vroeger meermaals post nut ultraclarity ervaren.
Zeer vervelend :laugh:

Bij mij is dat om de 2 weken of zo, om het overdreven te stellen.
Er zijn zoveel mooie en toffe vrouwen :(
Dat laatste is zeker waar, maar het is toch niet zo dat je om de 2 weken echt "verliefd" wordt op iemand, zoals @xAnyana bedoelde?

Eerder lust of iets in de trant van "dat was nu eens een mooie vrouw daar in de Delhaize"... ?

Overgrote meerderheid wel blijkbaar?
Zijn er die tips hebben in de zin van "je mist wel iets als je niet af en toe ... doet/gebruikt" :oi22:
Voor vrouwen zie ik heel wat leuke speeltjes.
Maar voor mannen lijkt mij de keuze vrij beperkt, niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan