"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

20240606-073343.png

20240606-073357.png

Dit jaar al 2 keer een Alpine A110 gespot in regio Brugge, goed mogelijk dezelfde al had ik de luxe niet om de nummerplaat te bekijken (of een foto van te maken).

Zijn toch schone bakken en prachtige prestaties voor het aantal PK dat ze hebben. Mocht ik het geld hebben, ik zou twijfelen tussen ne A110 en de nieuwste Toyota Supra.

Dit jaar al 2 keer een Alpine A110 gespot in regio Brugge, goed mogelijk dezelfde al had ik de luxe niet om de nummerplaat te bekijken (of een foto van te maken).

Zijn toch schone bakken en prachtige prestaties voor het aantal PK dat ze hebben. Mocht ik het geld hebben, ik zou twijfelen tussen ne A110 en de nieuwste Toyota Supra.
Die zijn nu toch niet zo uitzonderlijk? Ik zie die eigenlijk heel regelmatig rijden (ik weet er hier zo 2 geparkeerd staan ook).
Tussen die 2 zou ik niet twijfelen hoor, direct de A110GT.
Tussen Z4 en A110, dat is wat lastiger (maar die zitten in 2e hands markt ook niet echt in dezelfde klasse).

Dit weekend een BMW M5 F90 tegengekomen, maar het was precies een speciale versie. Onderin de bumper zat er nog een 4e remlicht.
Het zag er nogal marginaal uit jammer genoeg.
Iemand een idee wat voor M5 het was?

Die zijn nu toch niet zo uitzonderlijk? Ik zie die eigenlijk heel regelmatig rijden (ik weet er hier zo 2 geparkeerd staan ook).
Tussen die 2 zou ik niet twijfelen hoor, direct de A110GT.
Tussen Z4 en A110, dat is wat lastiger (maar die zitten in 2e hands markt ook niet echt in dezelfde klasse).
Ik doe niet zoveel kilometers per jaar momenteel, dus voor mij is dat wel uitzonderlijk ja. Ik kijk ook niet zoveel naar andere wagens tenzij ik voor het rood licht sta, wat beide keren het geval was voor dien A110.

Dit weekend een BMW M5 F90 tegengekomen, maar het was precies een speciale versie. Onderin de bumper zat er nog een 4e remlicht.
Het zag er nogal marginaal uit jammer genoeg.
Iemand een idee wat voor M5 het was?
Ik vermoed aangezien je zegt dat hij er marginaal uitzag, het gewoon een aftermarket remlicht gaat geweest zijn?

Heb onlangs ook zo'n remlicht gezien (ook op een BMW, maar was een 4-reeks)
Dat remlicht ging gaan knipperen zoals in de F1 als hij remde
:wallbash:

Ja klopt wel, maar die uitlaten maakten het nog erger dan het al was :p
Onlang passeerde er eentje mij, en dat geluid trekt dan ook nog echt op niks. Ik denk echt dat BMW verkoper nu zo'n moeilijke job is. Ge kunt onmogelijk enthousiast zijn over het product dat ge moet verkopen...

Onlang passeerde er eentje mij, en dat geluid trekt dan ook nog echt op niks. Ik denk echt dat BMW verkoper nu zo'n moeilijke job is. Ge kunt onmogelijk enthousiast zijn over het product dat ge moet verkopen...
Bwah een M3 touring vind ik nog steeds fantastisch hoor.

Terug
Bovenaan