"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Spot van jaren geleden maar kwam terug voorbij op mijne Facebook…

Bling bling

Bekijk bijlage 29872

in de rand maar is dat eigenlijk wettelijk toegelaten in ons land? In een ver verleden - toen de zon nog scheen, stoorde ik me regelmatig aan verblindende weerspiegelingen op accenten in chroom van mijn voorligger - best gevaarlijk, de gouden en chroom versie die hier recent gepost werden lijken me ronduit onveilig - enfin, als de zon aanwezig is.

in de rand maar is dat eigenlijk wettelijk toegelaten in ons land? In een ver verleden - toen de zon nog scheen, stoorde ik me regelmatig aan verblindende weerspiegelingen op accenten in chroom van mijn voorligger - best gevaarlijk, de gouden en chroom versie die hier recent gepost werden lijken me ronduit onveilig - enfin, als de zon aanwezig is.

Was alleszins met een Duitse nummerplaat en heeft toch enkele weken bij ons in Brasschaat rondgereden.

Heb er ooit achtergereden met felle zon op en dat was toch alles behalve aangenaam.

Thuisverpleegster van rond de 60 met een zwarte Yaris GR Sport. Was effectief haar "dienstwagen" want bestickerd met hun coördinaten. t Is eens iets anders dan een witte 1.0 of een hybrid :D

Thuisverpleegster van rond de 60 met een zwarte Yaris GR Sport. Was effectief haar "dienstwagen" want bestickerd met hun coördinaten. t Is eens iets anders dan een witte 1.0 of een hybrid :D
GR Sport of GR? ;) GR Sport is maar een trim-level he.

Vandaag rond de A12...niet moeders mooiste maar nog nooit gezien op de Belgische wegen... Mitsubishi Attrage

720x540.webp

Audi A6 met "omdatkan" als nummerplaat. Eens iets anders dan de zoveelste die zijn eigen naam op zijn plak wil.

Ferrari 250gt zagato?
Geen idee wat het wel is, maar dat is het niet. 250 heeft opening in motorkap veel verder vooraan.

Ik dénk dat het een Aston Martin db3 ofzo is eigenlijk

edit: zie net dat als ik eerste foto open klik, er wel degelijke Ferrari logo op staat :D

Edit 2: Jensen 541 met een Ferrari grill en badge :D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan