sniper80
Well-known member
Grellig hé? Wie dat design heeft afgetekend weet ik niet, ik zag er vorige week eentje voor mij afdraaien en moest er een tijdje achter rijden, ik kon mijn ogen niet geloven, wat een hok.Nieuwe BMW iX2.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grellig hé? Wie dat design heeft afgetekend weet ik niet, ik zag er vorige week eentje voor mij afdraaien en moest er een tijdje achter rijden, ik kon mijn ogen niet geloven, wat een hok.Nieuwe BMW iX2.
in de rand maar is dat eigenlijk wettelijk toegelaten in ons land? In een ver verleden - toen de zon nog scheen, stoorde ik me regelmatig aan verblindende weerspiegelingen op accenten in chroom van mijn voorligger - best gevaarlijk, de gouden en chroom versie die hier recent gepost werden lijken me ronduit onveilig - enfin, als de zon aanwezig is.
GR Sport of GR?Thuisverpleegster van rond de 60 met een zwarte Yaris GR Sport. Was effectief haar "dienstwagen" want bestickerd met hun coördinaten. t Is eens iets anders dan een witte 1.0 of een hybrid![]()
GR Sport is maar een trim-level he.t is effectief een echte!GR Sport of GR?GR Sport is maar een trim-level he.

Veel mensen vinden dat lelijke auto's op foto. Maar als je eentje IRL ziet is dat echt wel een indrukwekkend ding imoBugatti chiron van kortbij
Boddy is zelfs van carbon je ziet de structuur goed.
Zou nog wel die dj "omdathetkan" kunnen zijn.Audi A6 met "omdatkan" als nummerplaat. Eens iets anders dan de zoveelste die zijn eigen naam op zijn plak wil.
Geen idee wat het wel is, maar dat is het niet. 250 heeft opening in motorkap veel verder vooraan.

Mor allé wie doet dit nuEdit 2: Jensen 541 met een Ferrari grill en badge![]()

Dat is toch echt deze
Die Jensen 541