Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zal het geen echte M60 geweest zijn. Gisteren nog meegereden met een iX M60 en dat was toch een klassieke type-aanduiding aan de achterkant.Een iX M60
Die M60 badge, dat is geen batch dat is een triestige sticker.
Ze lachen u toch uit in uw gezicht bij de premiummerken tegenwoordig![]()
Porsche doet dat ook op de GT3RS ...Een iX M60
Die M60 badge, dat is geen batch dat is een triestige sticker.
Ze lachen u toch uit in uw gezicht bij de premiummerken tegenwoordig![]()

Maar da’s een extra dure sticker omdat ie gewicht bespaart ten opzichte van een badge!Porsche doet dat ook op de GT3RS ...![]()
Dat stoorde me in die reviews altijd zo hard, doen alsof die sticker zo een brilliant top idee is.Maar da’s een extra dure sticker omdat ie gewicht bespaart ten opzichte van een badge!

Maar als die gewichtsbesparingen je niet uitmaken koop je toch gewoon de GT3?Dat stoorde me in die reviews altijd zo hard, doen alsof die sticker zo een brilliant top idee is.
Geef me gewoon mijn schone badge bij men speelgoed van enkele honderden duizende euro's![]()
Langs ene kant snap ik dat, langs andere kant zit die auto vol met van die dingen die een paar gram besparen.Dat stoorde me in die reviews altijd zo hard, doen alsof die sticker zo een brilliant top idee is.
Geef me gewoon mijn schone badge bij men speelgoed van enkele honderden duizende euro's![]()
Ik koop helaas nog helemaal niets wat met GT begintMaar als die gewichtsbesparingen je niet uitmaken koop je toch gewoon de GT3?
Of met de merknaam Porsche. Ooit!Ik snap je punt, maar 16kg voor een dak of 16 gram voor zo een badge...Langs ene kant snap ik dat, langs andere kant zit die auto vol met van die dingen die een paar gram besparen.
Kijk naar de 718 Spyder RS, die krijgt een compleet absurd dak en dat bespaart uiteindelijk maar 16kg tov het (volledig elektrische) dak van gewone Boxster.
In dit geval is er nog een andere reden (de luchtinlaten zouden in de auto ipv buiten de auto zitten...), maar die 16kg is ook niet genoeg om echt te merken.
Was wel degelijk een echte hoor. De badge is misschien optioneel?Dan zal het geen echte M60 geweest zijn. Gisteren nog meegereden met een iX M60 en dat was toch een klassieke type-aanduiding aan de achterkant.

@Nijntje, Waart ge weer op stap?Een grijze lotus met de nummerplaat Got Apex op de Brusselse ring. Als ik het goed heb is dat iemand van op het forum hier?