"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een Volkswagen Derby LS met UK nummerplaat
Geen idee of het speciaal is, maar 't is toch nog maar de eerste die ik zie :p

Hier net een ritje door het industriepark moeten doen. Ritje van 4km:
2x i30N
1x Megane RS
1x Chevrolet SSR
en, Ferrari 812 GTS (wss de eigenaar van Carrodrain)

Een iX M60

Die M60 badge, dat is geen batch dat is een triestige sticker.

Ze lachen u toch uit in uw gezicht bij de premiummerken tegenwoordig :lol:

Een iX M60

Die M60 badge, dat is geen batch dat is een triestige sticker.

Ze lachen u toch uit in uw gezicht bij de premiummerken tegenwoordig :laugh:
Dan zal het geen echte M60 geweest zijn. Gisteren nog meegereden met een iX M60 en dat was toch een klassieke type-aanduiding aan de achterkant.

Maar da’s een extra dure sticker omdat ie gewicht bespaart ten opzichte van een badge!
Dat stoorde me in die reviews altijd zo hard, doen alsof die sticker zo een brilliant top idee is.

Geef me gewoon mijn schone badge bij men speelgoed van enkele honderden duizende euro's :rolleyes:

Dat stoorde me in die reviews altijd zo hard, doen alsof die sticker zo een brilliant top idee is.

Geef me gewoon mijn schone badge bij men speelgoed van enkele honderden duizende euro's :rolleyes:
Langs ene kant snap ik dat, langs andere kant zit die auto vol met van die dingen die een paar gram besparen.
Kijk naar de 718 Spyder RS, die krijgt een compleet absurd dak en dat bespaart uiteindelijk maar 16kg tov het (volledig elektrische) dak van gewone Boxster.
In dit geval is er nog een andere reden (de luchtinlaten zouden in de auto ipv buiten de auto zitten...), maar die 16kg is ook niet genoeg om echt te merken.

Maar als die gewichtsbesparingen je niet uitmaken koop je toch gewoon de GT3?
Ik koop helaas nog helemaal niets wat met GT begint 😅 Of met de merknaam Porsche. Ooit!

Maar de GT3RS heeft buiten gewichtsbespraing echt nog wel een hoop andere verbeteringen tegenover een gt3.

Langs ene kant snap ik dat, langs andere kant zit die auto vol met van die dingen die een paar gram besparen.
Kijk naar de 718 Spyder RS, die krijgt een compleet absurd dak en dat bespaart uiteindelijk maar 16kg tov het (volledig elektrische) dak van gewone Boxster.
In dit geval is er nog een andere reden (de luchtinlaten zouden in de auto ipv buiten de auto zitten...), maar die 16kg is ook niet genoeg om echt te merken.
Ik snap je punt, maar 16kg voor een dak of 16 gram voor zo een badge...

Kijk ik snap het, de gt3rs is "hoe ver kunnen we gaan" en zo ver gaan ze dan ook, dus ook die badge. En ergens is dat enorm cool and I get it.
Maar toch, het zou voor mij toch net iets cooler zijn als ze een badge a-la Aston Martin maken die 0,4 gram weegt.

Dan zal het geen echte M60 geweest zijn. Gisteren nog meegereden met een iX M60 en dat was toch een klassieke type-aanduiding aan de achterkant.
Was wel degelijk een echte hoor. De badge is misschien optioneel? :D

Want ik zie het nu ook als ik foto’s Google. Er zijn idd wel echte badges.

Of heb ik dat nu zó slecht gezien, want de aanduiding was ook goud/zilver met zwart 🧐

Eerder deze week in het dorp op een avond deze gezien, ik dacht dat ik teveel gedronken had :biglaugh:

2cv-hoffmann-g.jpg

Terug
Bovenaan